Waarom heet de blauwe black bay eigenlijk niet de blue bay
Airco kost geld, niet gebruiken. Beter zet je de verwarming aan, dit bespaart brandstof volgens mij😉.
Ik heb dan weer het idee dat verschillende mensen zich dit zelf wijs maken, of omdat ze niet begrijpen hoe of omdat ze zich er niet bij neer kunnen leggen dat, een ander het wel kan
Nee dat niet, kan zelfs zijn dat dit teveel warmte aan je koelsysteem onttrekt, en dat gaat ten koste van je rendement. Al denk ik dat dat in de zomer wel zal meevallen omdat die warmte anders gewoon via de radiator wordt afgevoerd, maar volgens mij win je er niks mee
Airco kost inderdaad wel energie en dus extra brandstof.
Gaat dus 2 kanten op, ergens bevestig je hem door met de vinger naar de mensen die het suggereren te wijzen haha
Ik ben wel benieuwd op basis waarvan je die conclusie trekt. Volg zelf het groene gedeelte dagelijks wel maar heb daar zelf nog niks voorbij zien komen waar ik deze conclusie uit zou kunnen trekken.
Ik verdenk er wel een aantal hoor
23 en een rolex. Man man man.
Loop misschien nog niet lang genoeg mee
Ik zie de bevestiging niet, maar goed
Muah. Ik zit te etteren. Maar onze comeback man heeft rondom zn scheiding wel wat moeten flipperen.
Geen schande ook trouwens. Als horloges eruit moeten vanwege tegenslag moet t.
Dat zegt werkelijk helemaal niks.
Erfenis, goede baan met weinig vaste lasten, gulle ouders etc.
I know. En in dit geval hard werken en een obsessie.
Het topic neemt wel een duistere wending aan nu haha
Valt wel mee toch
En daar concludeer je uit dat ik in die categorie zit of vergis ik me?
Kan best zijn wil niemand met de vinger wijzen of alle rolex dragers over 1 kam scheren maar toch zou ik er mijn geld op inzetten dat het effectief zo is.
Jij mag denken wat je wil en zoals wel eens gezegd wordt: Wie de schoen past trekt hem aan!
Enkel voor de op hout gestookte sauna wanneer je met dit weer je verwarming aan pleurt. Gaat je in de benzinetank niets opleveren.
Joh laat die boekhouders toch.
De meeste zijn 5x verzekerd voor alles, en hebben 80 gevulde potjes.
Straks stoppen ze met ademen en maakt de familie ruzie over de verdeling.
Ik snap wel wat je bedoelt. Ketel is nou niet echt iets waar je naar uitkijkt om geld aan uit te geven. Maar zonder kan niet.
Komt wel weer een geschikt moment voor jouw BB.
Was geen serieuze reactie meer jaloezie om je goed gekozen username, al heb ik Jason Bourne hoger zitten.