Je hebt een heerlijke set zo man!
Precies. Ik heb tot mijn 26ste bij mijn ouders gewoond bijvoorbeeld. Geen vaste lasten, optimaal kunnen sparen en geen gekke uitgaves gedaan.
Ruk, maar troost je dat je de CV nooit hoeft te flipperen en dat is wel zo rustig. En de BB58 blijft bestaan
Gaat dit topic nog steeds over die k*t potjes… Dat is mijn grootste teleurstelling voor deze maand
On topic; Daytona beach die ik besteld had via Chrono, die uiteindelijk een redial bleek te zijn. Gelukkig teruggestuurd en heb nu wel een fatsoenlijke.
Schaam je .
Sowieso een dameshorloge 🤷🏻👍
Tering zeg
Goud.
Dank!
Die van jou wil tenminste een Cartier om, die van mij wilde perse die Seiko die er op lijkt. Ik mocht haar geen mooie tank cadeau doen. Dat vond ik een teleurstelling
Ze is niet doof. Dus ja, volgens mij wel.
Maar ik bedoel het inderdaad niet gemeen, big booties for life holmes.
Voor luxegoederen geld niet dat ik er twee moet kunnen kopen, voor luxegoederen geld dat ik er minstens tien van op de rekening moet hebben staan en er verder weinig van ga voelen.
M’n motor is de enige uitzondering, die had ik maar drie keer op de rekening. Ik huiver nog als ik er aan terug denk.
Props! Niks meer niks minder.
Vergeet het overbieden niet. Dat schijnt de shit te zijn.
Steampunk. Ik hou er van. Maar niet om in te wonen.
Aan je smaak zal het niet liggen. De BB58 is in het zwart inderdaad veel toffer.
Onafgebroken? Dan heb je echt een betere ketel nodig. De mijne hangt al tien jaar te verstoffen zonder dat iemand 'm aanraakt.
Ik heet Tonto Goldstein.
Nou, ik ben een diesel rijdende corporate crony, en ik kan je mededelen dat ze m’n inductieplaat uit m’n koude, dode vingers moeten wrikken. Man, wat een superieure temperatuurscontrole.
Gas is zo 1892.
Pijnlijk. Dat is jammer.
De enige die ik droog brood zie vreten is een meneer die heel, heel erg veel van vintage Seiko’s af weet. Met rauwe bloemkool of zo.
Die van mij ook. Die vond de Cartier ook te lomp.
Was het maar zo’n feest. Maar ze is aan het trainen om het iets substantiëler te maken.
@anon36966033EV: Prachtig topic man. Ik moet zo lachen. Daar kom ik hier voor.
En wel je horloges laten servicen?
Kan. Ik heb dan toch andere prioriteiten.
Auto, motor, verwarmingsketel,vind ik toch net wat voornamer.
Tot je een keer echt hoge temperaturen nodig hebt, dan geeft inductie niet thuis. Bijv bij het searen van een biefstuk of bij het bakken van zelfgemaakte tortilla’s. Heb 5 jaar op inductie gekookt op twee merken maar dit kunnen ze niet echt, ze houden dat maar even vol en dan begint de boel te knipperen.
Keukens zijn overrated…
Met 3700 watt per zone op een drie-fasen stekker doet dat het prima. Zeker wanneer je een DeBuyer stalen pan gebruikt, die hoef ik maar op standje zeven te zetten om te grillen waar je koud van wordt.
Ik vraag me dan af of je het op een standaard-stekker aan hebt laten sluiten, of je daar een aparte combi-groep voor had gemaakt in je meterkast, want ik heb die ervaring niet in mijn keuken.
Keukens zijn het levensbloed van je huis. Het absoluut belangrijkste deel, naast WiFi en een werkende WC.
M’n motor en auto krijgen terdege goed onderhoud, de ketel heb ik alleen hoeven ontluchten, al staat er een installateur paraat als er wat is, en heb ik cash liggen om een nieuwe te laten plaatsen.
Dat laatste. Het gebeurde ook niet zo vaak, alleen als ik langdurig maximaal vermogen nodig had. Maar genoeg voor mij om in de nieuwe keuken afgelopen februari terug te gaan naar gas.
De Buyer. Standje zeven, op laten warmen, boter of olie er in en gaan met die banaan. Langer dan vijf minuten laten caramelliseren, en je hebt je steak tot verkoolde schoenzool laten branden, dus dat zou gewoon moeten werken.
Als je een tomahawk van twee kilo doet stel ik sous vide garing voor, gevolgd door een minuut of twee dicht schroeien.
Maar frappant dat mensen exact hetzelfde ding zo totaal anders beleven.
Iedereen heeft twee keukens nodig; 1 binnen en 1 buiten. We leven veel te veel binnen…
Nee, dan doen we cavemen style op de kamado😎
Je brengt me wel op ideeën trouwens voor het komende weekend