Het grote VAKANTIE-HORLOGE topic 2023 🏖

een van de kanshebbers dit jaar.

7 likes

Het kan slechter… gewoon simpel plastic klokkie voor de vakantie :raised_hands:

8 likes

Deze gaat denk ik mee richting Estland en Finland :estonia: :finland:

5 likes

Waterdicht en geen ramp als er eens een kasje op komt.

4 likes

Deze mag binnenkort mee naar Frankrijk!

11 likes

Weekendje Madrid voor de marathon.
Dan kan mijn vakantiekiller natuurlijk niet ontbreken…

10 likes

Ik dacht dat de Promaster Tough dit jaar mijn vakantiehorloge zou worden, maar ik vond 'm toch te aanwezig om mijn pols en te groot/lomp om 24/7 te dragen (ik draag 's nachts graag een horloge, zeker in een vreemde omgeving).

Toen dacht ik aan de Junghans, maar die heeft geen goede lume (meer). Die fout heb ik al een keer gemaakt met een Vostok in een tentje in de Pyreneeën, toen moest ik alsnog mijn telefoon pakken om in het donker te kunnen zien hoe laat het is.

Nu denk ik dat het de Cooper Pathfinder wordt. De lume is goed genoeg om het horloge in het donker af te kunnen lezen, je kunt er prima mee zwemmen, hij is klein/licht genoeg om 's nachts te dragen en kan IMO ook goed onder een overhemd als we uit eten gaan.

Mijn vakantie is pas in augustus, dus het kan nog alle kanten op :joy:

13 likes

Hoeveelste Marathon word dit…?? en welke tijd gaat het worden…??

Mieske007Trustlevel-3

12u

Weekendje Madrid voor de marathon.
Dan kan mijn vakantiekiller natuurlijk niet ontbreken…

4 likes

Voor mij de explorer, je voelt hem niet om je pols waardoor je hem de hele dag kunt dragen zonder er last van te krijgen. Mocht het warm zijn en je polsen zwellen op, dan heb je altijd een easy link. Daarnaast is de lume super en kan je er gewoon mee zwemmen.

10 likes

1e keer voor mijn vrouw en vriendinnen. Wij mannen mee om aan te moedigen… :grin:

1 like

Binnenkort weer op vakantie, Santorini is de bestemming.

Wie van de drie…? :thinking:

11 likes

Ik heb gekozen voor de Datejust 41mm !

11 likes

Ik lig er ook nu al 's nachts wakker van! :woozy_face: :wink: Kom er gewoon niet uit! Aan de andere kant, misschien is er tegen die tijd al weer wat gewijzigd in de situatie. Kan ik weer opnieuw beginnen! :crazy_face:

2 likes

Je kunt maar één keer je euro’s uitgeven, rustig overnadenken, het is nog lang geen augustus…tegen die tijd zijn er misschien wel weer nieuwe modellen op de markt😉

1 like

Twijfel…

Wat zou jouw keuze zijn en waarom? :sunglasses:

6 likes

Santorini?
Dan moet het toch de Griekse Omega zijn!
:wink:

2 likes

Oh ja, onderweg met Transavia de 1553 om:

7 likes

De BB58 brengt wat kleur mee… maar de Seamaster spant wat mij betreft wel de kroon hoor. :ok_hand: Qua zomerse knaller.

2 likes

Zo lijkt het of je een hele aparte (lees: vreemde) middelvinger hebt. :joy:

4 likes

Voor mij de ultieme vakantie beater :ok_hand:

6 likes