geen rolex hier of horloges in die prijsklasses, wordt ook niet op mijn horloges aangesproken. Wat ik wel soms merk is dat men net iets langer naar de wijzerplaat kijken. Een aanname is dat ze dan kijken naar de secondewijzer, is het een automaat of niet. Dat wil ik zelf ook nog weleens doen
Wat doe je voor werk? Ik wordt nooit aangesproken terwijl ik >10.000 collega’s heb…
Sybren is that you?
Hier met name de sales boys.
Omega’s zijn nog veilig haha
Komt omdat t zo’n saai merk is.
Heb een Mondaine stationsklokhorloge, daar sloeg mijn buurman op aan. Hij is machinist bij de NS.
En bij de bakker vond de verkoopster mijn Seiko met Micky Mouse wijzerplaat wel leuk.
Verder niks.
Ik zou klagen bij de manager
Als er één merk is met veel variatie is het Omega wel
800 soorten speedmaster en aquaterra perpetuals.
Nee die eeuwige submariners (de 911 onder de horloges) en daarvan afgeleide duikhorloges. Of die allemaal op elkaar lijkende DJ’s en DD’s.
Zoveel liefde
Jij slaapt wel veel, hè? Ben je alvast aan het voorslapen voor over een paar maanden?
Ik verkoop ze ^^
Kan heen aquaterra perpetual meer betalen.
Ik ook niet. Heb alleen maar lelijke kuthorloges. Geen haan die er naar kraait. Sowieso niemand die mij in het echte leven (wat dat dan ook mag inhouden) enige aandacht schenkt.
Collegae vinden de verhalen wel leuk. Heb de mannen weer horlogedragend gekregen, heb ze enthousiast gekregen. Regelmatig batterijen en bandjes op het werk vervangen. Voor patiënten en collegae. Soms mechanische horloges van opa die wat smerig zijn. Ik maak ze dan ter plekke open. Soms is wat schoonblazen en drupje olie voor eventjes een oplossing en verwijs ze dan door naar een echte horlogemaker.
So sad. Mensen luisteren op m’n werk altijd als ik wat zeg.
Om daarna deemoedig het hoofd te schudden?