ik pakte mijn telefoon. duh
Jaar of 3 geleden buiten een kroeg aangesproken door een kerel die mijn aquaterra herkende onder mijn jas. (Zijn vriendin zat constant te staren, ik dacht vanwege mijn looks ) Leuk gesprek gehad over onze horloge(wensen).
Vroegah wel, toen ik de wat opvallendere en gewilde (in de ruimste zin van het woord) modellen droeg. Denk aan Hulk, Daytona, Milgauss. Nu eigenlijk nog maar zelden en dat is prima.
Binkie.
Hee, snotaap!
We gingen laatst met onze klas (opleiding horlogemaker) wat eten en drinken. Waarschijnlijk moet dit een extreem saai gesprek geweest zijn voor andere omstanders, maar geweldig voor ons natuurlijk.
Verder, op de sporadische opmerking na, weinig animo in mijn directe omgeving.
Ik draag een Jaguar horloge van 450-480 en op mijn leeftijd (24) word ik denk ik vaker aangesproken vanwege de combinatie dan iemand die een 2000 horloge draagt, terwijl dat horloge dan geen Rolex of iets is. Denk ik, althans. Er komen wel altijd toffe gesprekken voort bij mij, dus dat is wel fijn. Mijn volgende doel is een GMT Master II of een Explorer II. Denk dat ik daar wel veel vaker op zal worden aangesproken haha.
dit doet me denken aan die mop, vervang horloge door PilootâŠ
een piloot loopt in een stampvolle zaal met 10000 mensen, hoe ga je hem herkennen�
niet panikeren, hij gaat het je wel vertellen.
Hier moest ik 50 van maken.
Doe je het subtiel of duw het horloge gewoon onder iemand zn snufferd? En dan zo dichtbij dat ze het eigenlijk niet goed kunnen zien?
De kunst is om casual aan je kin te krabben net zolang tot je de ogen van je gesprekspartner ziet afdwalen naar je horloge, en dan ga je gewoon lös.
In 6 jaar tijd net een keer door een vreemde bij het tanken aangesproken over mijn Sea-Dweller dat terwijl hij zelf een PP om had.
Daarna nog geklaagd over de dure benzine tegen elkaar dat het belachelijk was die prijzen.
Whahaha!
In sommige gevallen moet je langdurig aan je voorhoofd krabben voordat je los mag gaan
, goeie tip. niet meer uit mijn neus vreten dus, leidt teveel af
Hier heel toevallig nog verrast op het werk door een klant gisteren. Een dame die zei; âhĂš wat leuk, mooie Orisâ.
Verder heel af en toe een reactie. Zelf spreek ik ook af en toe (meestal ook op werk) mensen aan. Paar leuke horloge contacten aan overgehouden.
Valt mij op dat mijn Mondaine altijd redelijk wat aandacht krijgt, waarschijnlijk omdat dat design best wel bekend is en van best een afstand zichtbaar. En tenslotte een vriend van mij toen ik met mijn G-Shock het water inging: âJe hebt je horloge nog om!!â Aja, dat is net waar deze zeker tegen zou moeten kunnen.