Ik ben toch een groot voorstander van staal, met name jubilee.
Dat vind ik ook niks. Ik ben twee keer begonnen met roken en twee keer “hardcore” gestopt. Kwestie van mindset. Inmiddels ben ik al weer 8 maanden rookvrij. Of ik nou stalen band gebruik of leer, ik doe dat zonder er bij te roken (ter voorkoming offtopic )
Ik heb anderhalf jaar al geen sigaret aangeraakt, maar de vape blijft. Need that nicotine fix.
Over leer gesproken: het neemt gemakkelijk geuren op, dus als je een bandje koopt van een roker, dan is de kans groot dat er een aroma van teer en waterstofcyanide aan kleeft.
Dat is wel beter voor je longen, maar nog steeds heel ongezond. Heroine kun je ook spuiten of roken
Maar goed, zelfs als je helemaal niet rookt ben je in feite nog verslaafd als je bijv. 20 jaar gerookt hebt (zoals ik).
Heb 15 jaar lang dagelijks geblowd en gerookt. 8 jaar terug van de een op de andere dag met beiden gestopt. Was vooral klaar met alle ritueeltjes. De truc is gewoon niet meer doen. Met een vaper of pleister blijf je dat monstertje in je hoofd nog voeden.
Persoonlijk vind ik leer ook vaak mooier dan staal. De Speedy op staal ziet er niet uit imho. De DJ is daarentegen op staal/Jubilee wel weer het mooiste.
En wat dacht je van caffeine? Daar is 95% van Nederland aan verslaafd. Nicotine zelf is niet schadelijk voor de gezondheid per se, maar het is wel verslavend. Anyway, we dwalen af.
Ik zou hier graag studies van zien, want last time I checked klopt dit niet.
Staal. Punt.
Ik draag dan ook alleen maar duikers en ander toolachtig spul.
Leer is zeker heel mooi. Heb er een paar op leer gehad. Maar de modellen die ik nu heb zie ik liever op staal
?
Wil je een studie zien om vast te stellen of nicotine ongezond is?
De 65 zal bij mijzelf nooit meer op leer komen
Die leren band staat totaal anders en misschien mooier in sommige ogen, maar staal zit zó veel lekkerder…nee. Gaat m denk ik niet meer worden.
Sowieso voor mij liever staal, terwijl ik het allemaal heb en draag…ligt aan het horloge en situatie uiteraard.
Klopt als een bus, leer is altijd mooier dan staal op plaatjes maar het draagt voor geen meter. Al dat gezweet onder dat leer. Na een dag dragen op leer gaat het horloge ‘s avonds bij thuiskomst meteen af, op staal vergeet ik hem soms bijna af te doen bij het naar bed gaan. Daarom voor mij nu alleen nog maar cold steal en dat voor iemand die altijd een leatherboy was (op horlogegebied uiteraard).
Brrrr
Ligt er wel een beetje aan wat voor werk je doet toch? Zal bij de meeste kantoorbaantjes erg meevallen. Heb er zelf iig nooit last van.
Nee dankjewel. Geen gebroken-huisvrouw-middeltjes voor mij.
Wat wil je daar nog aan toevoegen …
Staal zonder rachteting functie is naadje, daarnaast vind ik het vaak geen porum. Leer of rubber dus
Staal heeft duidelijk de voorkeur. Mijn dress horloge uitgezonderd. Al mijn sportieve horloges op staal probeer ik geregeld op leer, maar trek altijd de conclusie dat ik staal fijner en mooier vind daarop.