Er staat 49,2 naast.
Als ik de xxl zou dragen zou het er echt belachelijk uit zien op een 17 cm polsje.
Hier een leuke vergelijking met een niet nader te noemen model van een niet nader te noemen merk.
Die ik heb is de 42.2mm . Verder heb je de 39 mm en de 49mm.
Woww de Omega Railmaster is mooiii
Wat is tie mooi !!!
[quote=āOmega_C, post:8, topic:79485, full:trueā]Ik heb al eerder betoogd dat het een misser is van Omega om een van de drie uit de āMastersā serie stop te zetten. Maar ja, als de Seamaster voor duikers is, de Speedmaster voor astronauten en de Railmaster voor conducteurs dan weet je waarom hij niet zo goed liep
[/quote]
Maar eh, dat stopzetten hebben ze toch ook al eens eerder gedaan, met het vergeten neefje uit de āmastersā serie, de Flightmaster - voor piloten blijkbaar?

Foto en verhaal van https://monochrome-watches.com/in-depth-the-omega-flightmaster-the-special-one/
Wat is feitelijk nog het verschil tussen een railmaster in 49mm en de aqua terra xxl? Ik bedoel, buiten de wijzerplaat, dat zie ik ook wel dat die anders isā¦
Verder is er geen verschil, zelfde Unitas uurwerkje. Maar dat was met de andere Aqua Terra chronometer en chronograaf ook zo. Alles hetzelfde als de Railmaster behalve de wijzerplaat.
Jazeker, klopt helemaal - ook een gemiste kans van Omega. Want er wordt toch nog aardig aan vlieguren rondgescharreld van tijd tot tijd Moet toch publiek voor te maken zijnā¦
De Mijne zit nog in het doosjeā¦
Het is de 39, 2 versie, ik weet nog niet of ik ze zou dragen of ze een safe queen zou blijven�
Inderdaad :
Hi,
Een ouder topic maar eens een duwtje geven met de nieuwste non-limited Railmaster. Ik begin steeds meer te wennen aan en daarmee te genieten van dit horloge. Wel vandaag op leer gezet - ik vind nagenoeg alle horloges saai worden op staal.
Ben benieuwd of er nog meer Railmasters op het forum rond zwervenā¦
Groet, Vincent
Inmiddels niet meer in mijn bezit, weet niet meer goed waarom ik deze mooie Railmaster heb weggedaanā¦ š„“š