Het Omega Railmaster topic

Mooi horloge! Begrijp alleen jouw voorkeur voor de NATO niet. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren!

2 likes

Gefeliciteerd. Schitterend horloge!

1 like

Thnx :+1:
Ik had niet veel in 20mm liggen , ik heb intussen al wat besteld en onderweg (zie tekst)

Duidelijk! Benieuwd!

1 like

Blijvertje voor mij. :blue_heart::watch:

18 likes

Mooie foto’s :blush::+1::+1:

1 like

Prachtig

Alleen geen fijnafstelling op de gesp… :-1:

1 like

Komen er vandaag 7 nato banden binnen in erg mooie kleuren maar helaas slechts 1 in 20mm …

Deze band was eigenlijk voor m’n Squale maar zo kunnen we straks in deze combi wel mooi de zomer in :yum::+1:

3 likes

Toch al weer weg? :thinking: Ik heb er vanavond eentje opgehaald, ongedragen zwarte variant op staal. Echt letterlijk tien minuten voor vertrek zag ik je advertentie in blauw. :laughing: Gelukkig dat ik de denim niet wilde.

Ik ben er erg content mee. :ok_hand: Nog wel even de band op maat (laten) maken en ik denk even checken op waterdichtheid. De naiad lock staat net één graadje uit het lood oid lijkt het.

3 likes

Met plaatje uiteraard

10 likes

Yep , als het ervan komt … vandaag een pelagos 39 erbij gekocht en op de lijst voor sub-no-date … dat zal nog wel even duren maar dan zou ik sowieso teveel hebben (heb je natuurlijk nooit maar goed :joy:)

Van harte met de zwarte versie , ik snap je best … dat was toen ook mijn eerste keus maar achteraf ben ik tot een andere conclusie gekomen :blush::+1:

2 likes

Het is rustig hier. :smiley:

Is er iemand in deze wat undercover groep die wellicht een adresje weet, waar ik een originele stalen band kan aanschaffen? Of wil iemand er vanaf? :wink:

7 likes

Het lijkt erop dat de huidige Railmaster-lijn is verdwenen, ze zijn niet meer op de site van Omega te vinden en ik had het gerucht al eens eerder vernomen.

Ik vind het heerlijke horloges en zowel de blauwe hierboven van Jaco en de zwarte waren in werkelijkheid nog zo veel mooier dan veelal op foto’s. (die van jou is goed geslaagd @koetsjh :wink: )
Beide mij bekende kleuren zijn ook heel veelzijdig en steeds weer anders.

10 likes

Ben erg gecharmeerd van de blauwe railmaster, maar ik vraag me af hoe groot die uitvalt op mijn polsen; zijn er mensen hier die hem dragen met een 16cm omtrek pols?

1 like

Ik heb geen 16cm pols maar 40mm lijkt mij een top-maat voor een niet zo grote pols.
Maar dat is mijn mening. Ik vind een 36mm Explorer ook een vrouwenhorloge

1 like

Ik heb zelf 16,5 cm polsmaat en ik vind alles wat groter is dan 39mm niet om aan te zien als ik het draag.

Er zijn zeker uitzonderingen dus zou hem maar even gaan passen. Wel het werk waard, die is heel gaaf inderdaad!

2 likes

De moderne Railmaster heeft een lug to lug van 47 mm.
Dus niet overdreven voor een 40 mm diameter.

1 like

iemand in het midden van het land met een moderne Railmaster die ik even zou mogen passen? :grimacing: niet bepaald de prijsklasse om tot aanschaf over te gaan zonder op de pols te hebben gezien…

3 likes

8 likes

Ik zie jouw Railmaster al een tijdje niet lamgskomen (wel mooie andere horloges :slight_smile: )
Is hij vertrokken?

2 likes