Het Omega Railmaster topic

Ja klopt. De GS GMT en nieuwe Seiko Marinemaster zijn er voor in de plaats gekomen.

Uiteindelijk, in the long run, kwam ik met een keer passen op de stalen band toch er op uit dat hij dan “saai” wordt en niet voldoet aan mijn eisen die ik stel aan ultieme allrounder op staal, met lume en een beetje bling. :wink:

Dus de investering in een stalen band heb ik uiteindelijk moet gedaan.

1 like

Ik heb ze allebei langs zien komen, mooie keuzes :+1:

De stalen band is idd een beetje ‘‘toolish’’
Top is wel dat de Railmaster vele banden lust

1 like

Hi iedereen. Ik twijfel om mijn huidige horloge te verkopen en een Railmaster ervoor in de plaats te nemen.

Hoe bevalt de Railmaster bij jullie?
Ik wil hem nog een keer graag fysiek zien, dus dat moet ik nog even zien te regelen.

Hoor het graag!

Groetjes

1 like

Er stond een nieuwe grijze in Haarlem te koop voor 3600 van de week. Maar die is al weggesnoept. Nu nog een Jeans voor 4000, maar daar moet je van houden.

Ik zou graag ooit nog een kleiner 2000-era model vinden met de groene markers. Moet te doen zijn, maar veel zijn al lang de polijstmachine gekomen.

3 likes

13 likes

Dit dus, precies wat ik zocht. Snel een langere read.

3 likes

In Japan koop je een nieuwe inclusief invoer/btw etc voor nog geen EUR 3000 op staal. Grijs, zwart of jeans.

Waar in Japan, want dat is nogal een best flink land.
Zoekt anders zo lang. :grimacing:

Zie chrono24

1 like

Heel gaaf! Welke band is dit?

1 like

Thx. Omega rubber van een SMP

1 like

Is dit dan de 032CVZ015752? En dan nog de daarbij passende omega clasp vrees ik?

Zomaar een shotje Railmaster.

9 likes

De beste Railmaster

2 likes

Ik heb de band met een pin-buckle, die band staat op de Omega-site voor 300€ zonder en 360€ met pin-buckle

1 like


Stond al een tijdje op m’n wishlist en heb er uiteindelijk één kunnen scoren via Catawiki. Nadeel is dat ik nog niet weet er ooit service is uitgevoerd maar daar zal ik wel voor zorgen.

11 likes

Heel mooi! De 39 of de 36mm? :blush:

De 39,2 om precies te zijn :face_with_monocle:
Ik denk dat voor mij de sweetspot is. Een 36 verdwijnt op m’n pols en met een grotere voelt het niet prettig

1 like

Staat perfect alleszins :ok_hand:

1 like