Ah, ik dacht ook al dat je een klein opdondertje was.
Tof ding, alleen vond de band vrij lomp.
Ik zit sterk aan de Devy Skeleton te denken en sta voor het keuzeprobleem band. Ik houd meer van leer en de stalen (ti) band kost 1000 meer tov de leren en dat vind ik te fors, dus eigenlijk was ik besloten.
Maar nu weer een foto op staal te hebben gezien…twijfel.
Hoe heb jij dat gedaan? Welke band heb je bijgekocht? Of heb je het horloge dubbel gekocht?
Qua collectie-upgrade/wissel, my 2ct’s:
Speedy panda eruit voor Speedy Moonphase in blauw
[quote="LeftLiner, post:6, topic:394150, full:true"]
Willem,
Ik kan alleen zeggen wat ik zou doen…
Beide (Witte) Omega’s er uit en de IWC houden.
Leuk budget voor een volgende incoming
[/quote]
Exact, dat was ook mijn eerste ingeving
Niet slecht voor een work in progress
Ik zou de witte Speedmaster wegdoen, de witte Zenith steelt de show.
En kleur blijft nooit lang zeg je, hoe sta je tegenover een subtiele champagne wijzerplaat? Zou misschien een mooi aanvulling zijn. Rolex en Grand Seiko hebben daarin wel mooie exemplaren.
Succes met je keuzes!
Oh ja bijna vergeten: die Zenith skeleton
Op rubber gevonden voor nette prijs in Duitsland. De titanium band los gekocht in het land vd reizende zon. Dat was wel ff huilen. Samen nog steeds goedkoper dan een nieuwe op rubber
Vind ik vaak wat te klassiek. Ik heb ook weinog GSen gezien die me konden bekoren.
Iemand de Cartier Santos al genoemd?
Neen. Ik vind die op foto’s ook best tof. Ben wel wat huiverig dag ik hem te chique vind.
Shit, wat gaf het weg?
Snap ik wel maar denk dat het je mee valt. Staat ook prima bij spijkerbroek en shirt en is echt een toevoeging aan de collectie. Tenminste, das mijn bescheiden mening
Ps wat een gave collectie trouwens
Mijn hypotheek aflossen.
Sla043 kopen van Johnwick?
Veel leukere duiker dan een bb58.
Overwogen. Heb echter de sla017J gehad. Die kon me niet bekoren.
Ennnnn 19mm meen ik. Anders zou ik heb sterk overwegen.
In mijn ogen de Speedmaster en IWC eruit en ofwel de Cartier Santos (die in het blauwe deel staat) of zoals ook eerder genoemd de Bulgari octo…
Nog een optie: De GP ceramic skeleton ipv de Speedmaster, IWC en zenith defy?
Klopt.
Die blauwe dial is wat speelser dan de 017.
Sommige collecties hebben overlap.
En daar is niks mis mee, mooie collectie!
Je vind die look waarschijnlijk mooi anders had je ze niet gekocht.
Als je bewust wat variatie aan wilt brengen en je draagt 1 of 2 stuks bijna niet meer dan kan je idd wat uit gaan dunnen.
Maar laat je de kop niet geklullen over variatie in de collectie qua kleur of qua model.
Daar ben ik zelf ook van teruggekomen en heb er destijds een aantal weer verkocht.
Als een deel van de collectie niet in de weg ligt, financieel of op ander gebied dan is er geen probleem imho.