HF Café... daar is altijd wat mee

Zo, jij dacht na de persconferentie ook “ah, de Antillen voor vakantie klinkt best leuk voor een keer!”

7 likes

Daar doe ik geen uitspraken over, net zo min als jij ongefundeerde aannames doet.

1 like

Ach, mij maakt het niet uit. Maar het viel me op omdat het vandaag in het nieuws was dat er ineens veel boekingen die kant op waren. Heel eerlijk, als je het kan doen, vooral doen :slight_smile:

En of het al maanden in de planning zit, of in een opwelling geboekt, dat maakt niets uit.

Haha.

Ik heb vanmiddag een testje moeten doen dus ik zit nergens. Maar een van mijn beste maatjes heeft er een bedrijf dus die zit er met regelmaat. En opeens dacht ik: misschien zwerft daar nog wel wat mooi vintage spul rond. Hij had zelf geen idee waar overigens.

1 like

In het caribisch gebied viel mij erg op dat de eilanden waar die grote cruiseboten aankomen, altijd wel een dure juwelierswinkel zit. Best leuk om te kijken. Maar volgens mij wel altijd alles nieuw.

1 like

Deel 52
Het een na laatste deel voor de strip…

Weet je zeker dat we niet teveel hebben gebruikt

Zie je wel

Glim Glim Boomsers

Ik snap de jeugd van tegenwoordig niet meer

Dom idee…
https://www.horlogeforum.nl/t/whatsapp-groep/296654?u=jurk

Voor de mensen die nog niet bij off topic kunnen… Zulu wilt een Whatsapp groep beginnen. Hij komt ook zelf tot de conclusie dat het niet een heel goed idee is. Ik zou een hee topic kunnen wijden aan alle reacties van leden over en weer en de usual suspects die ik expres dit keer geen podium heb gegeven.

16 likes

Deel 52
Hier boven de uitleg

106 likes

Hydrocafé :fish::whale::dolphin::whale2::blowfish::tropical_fish::shark::sweat_smile:

2 likes

Leuk weer!

1 like

lekker lachen op de zondagochtend! :smiley:

1 like

Jep! Ze hebben wat teveel gebruikt denk ik. :joy:

1 like

Lekker hoor @jurk. Top samenvatting van de week weer.

1 like

Haha nice :joy:

1 like

Leuk gedaan weer. :v:t2:

1 like

Weer prachtig gedaan Jurk! Mooi dat enthousiasme bij de jeugd!

1 like

Môgge Jurk!
Super grappig :joy: hydromod café.
Ik zie nog wel wat luchtbelletjes :stuck_out_tongue_winking_eye: nog even de elektrische tandenborstel er tegen aan.

1 like

Maar wat doet Han op die schommel-lama met een topzware GMT van 14k om zijn pols? :rofl:

1 like

Hahaha, fantastisch weer😂
Thanks again voor wakker worden met een smile op zondag!
Ben heel erg benieuwd naar het boek trouwens!

1 like

Haha hoe verzin je het?! Erg leuk!

1 like

Leuk Jur!
Drijft je nieuwe aanwinst nog ergens rond?

1 like