HF foto challenge #17 - Thema: Planes, Trains & Automobiles

9 likes

deze gaat hoog scoren (wat mij betreft dan) :eye:

1 like

Even zoeken (en afstoffen) maar de F27 met Squale staat erop!

10 likes

oe ja!!

Vroeger werd ik er altijd blij van als ik de propellers aan hoorde komen van de F27.
Eens wat anders tussen al het F16 en NF5 geweld door.

leuker dan de Hercules want die kwam elke week wel een paar keer voorbij

mooie tijden!!!

4 likes

Lekker, al die excuses hierboven … “van mijn zoon!” :joy: :joy: :joy:
Nou hier niet hoor! Deze zijn gewoon van mij. Oh enne, ik heb nog een stuk of vijftig raspaardjes ‘op schaal’ in de kast liggen. :wink:

How it's made, klik ...

Ik was iets totaal anders van plan, maar daarvoor is de tijd mij dezer dagen niet gegeven. Dus toch maar weer even thuis, gewoon op het bureau. Niks ingewikkelds deze keer, wel even de camera op het statief zodat ik een wat langere sluitertijd kan aanhouden.

Geen paraplu? Inderdaad, de laatste paar edities gebruik ik die al niet meer. Bij daglicht niet nodig en omdat het niet regent. Logisch. :wink:

BTW Er zit een easter egg in mijn inzending. Heb je hem al gezien? :sunglasses:

Dank je wel voor je stem! :beers:

15 likes

Horlogeforum op nummerplaat? mooie foto

2 likes

Bijna! :sunglasses:

Van de F50 zijn maar 349 exemplaren gemaakt en de Omega staat op 3u49.

2 likes

Toffe foto.
Ferrari F40 en de sluitertijd op 1/40

Edit: of schaalmodel 1:40?

1 like

@CoronetTime waar blijf je met je inzending?
Moment voor wat sluikreclame :grin:

1 like

Scherp, maar dit is de F40 toch?

2 likes

Planes, Trains en Automobiles? :open_mouth:
Ooooh zie je wel. Net zoals ze in de jaren 70 de Tour afstemden op Hinault met al die tijdritten stemmen ze dit topic inmiddels volledig af op meervoudig winnaar @GiveMeYourDough!

Oh wacht…

2 likes

Goed gezien! Die had ik zelf nog niet bedacht, maar ûh … nee dat is 'm niet.

Geen idee! Dit zijn F40’s … :wink:

Whaha, mooi! Heb al 2x met een trein gewonnen, vond het tijd voor iets anders maar nu ik Junior zijn inzending zie had ik dat misschien toch moeten doen 🥴

1 like

Geen idee. Ken er niets van. Google leert me dat er ook een F50 bestaat. :wink:

1 like

Dat is de opvolger.

Het is inderdaad een iets moderner model dan de F40.

2 likes

Ik nog nooit met een Ferrari. Het is de hoogste tijd! Het is ook alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik de meeste stemmen kreeg, zelfs een ondergelopen keuken bracht me geen eeuwige roem. Zo ver ga ik niet meer hoor, … :beers: :wink:

@dreski, wat leuk om die Esprit voorbij te zien komen! Dat autootje heb ik helemaal ‘stukgespeeld’ in mijn jonge jaren, net als @Marijn2 zo te lezen. Grappig.

2 likes

Ik had hem ook vroeger. Dit is een reissue van Corgi. Zat een Jaws figuur ook bij. Was mijn favoriete speelgoedauto vroeger…Heb ook nog een Buick van Kojak…

4 likes

Die kojak back had ik ook!! Waar haal je die re-issues? Echt gaaf!