HF foto challenge #26 - Thema: Toys for Boys

Hoe zit dit? Als @Bwatched meedoet en wint, wint hij dan zijn eigen challenge? Dat is niet heel classy hè.

Ik bedoel, je hebt al één challenge geass-raped met dat droevige bordje voedsel, deze nu ook of doen jullie twee dan niet mee onder de eindstreep?

2 likes

Junior heeft zijn eigen challenge toch al een keer gewonnen?

Ah Han heeft slecht geslapen. Het zit zoals je mag verwachten dat het zit. De organisatoren doen niet mee aan hun eigen challenge. Dat lijkt mij volkomen logisch.

Ah, dat lijkt mij inderdaad wel wat vreemd.

Ah Han heeft heul slecht geslapen. Neem even een pammetje. :joy: of een slok bleekmiddel.

3 likes

Ik heb 8.5 uur geslapen, dat zit wel goed. Ik was gewoon even benieuwd of erover nagedacht was.

Ah, vandaar die krachttermen. :joy:

Natuurlijk was er over nagedacht.

Komt ie:

:wink:

1 like

Junior heeft niet zijn eigen challenge gewonnen.
Dan zou zijn naam opeenvolgend in deze lijst moeten staan.

De lijst van eeuwige roem

2 likes

Je bent een HF-gnoom.

En jij een HF-droefsnoet. Terug naar de orde van de dag.

Inzendingen! @Richard1973 ligt ongetwijfeld inmiddels onder de motorkap van die RS te pielen met zijn camera.

1 like

Nee…ik zit fout. Dacht dat hij een keertje, twee keer achterelkaar had gewonnen. :nose:

@Bwatched zou denk ik mee mogen doen, omdat hij niet de winnaar van de vorige ronde is.

Dat weet ik niet maar ik mis wel zijn foto’s!

Even afstand genomen @junior?

2 likes

Nee. Ik had de lijst der lijsten er al bij genomen. Ik dacht ooit gezien te hebben dat hij twee keer achter elkaar tot winnaar was uitgeroepen. :relaxed:
Het is inderdaad rustig om junior heen. Misschien even een cooling down? :muscle:

1 like

Nu je het zegt! Waar is die ouwe. :flushed:

2 likes

7 likes

Hmm :thinking: hij heeft bijna 1 maand geleden iets voor het laatst geplaatst en is 7 sept voor het laatst gezien.
Kent iemand hem persoonlijk?

Nee, maar een maandje geleden (in challenge #23) gaf hij aan, dat hij het erg druk had:

Hij komt vast wel weer boven water :slightly_smiling_face:

4 likes


en ja, ik zal schoonmaken

23 likes

:point_up:

Hij heeft inmiddels genoeg notificaties gekregen. :wink:

3 likes

hahaahah.
@HanDavinci voelt de concurrentie in z’n nek hijgen.

No worries;
Mijn foto is geen officiële inzending en doet niet mee met de challenge. Ik vond het thema te leuk om er niets mee te doen, zie het als een beetje inspiratie. :smiley:

3 likes

20 likes