De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Hij is weer prachtig @Jurk!

1 like

Het is weer een geweldige week. Deze morgen het eerste dat ik bekeek toen ik net wakker was. Deze week weinig op het forum geweest en dus redelijk wat gemist maar nu weer deels mee :+1:

2 likes

Zo tof :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Bijzonder wel hoe je het altijd zo weet te maken en er een gigantisch geheel van maakt. Echt onwijs veel :+1:t2::+1:t2: voor jou hoor @Jurk. Met jouw strips voeg je enorm veel vreugde toe aan dit forum!

5 likes

Heel goed werk @Jurk :+1: :+1: :+1:

1 like

Mochten mensen hier het gemist hebben, er komt weer een stripalbum en dit keer een puzzel. Meer informatie kun je vinden in het bijhorend draadje;

6 likes

Dank! Leuk!!!

Dank Roel!! :+1:

2 likes

Vraag me niet hoe, maar ik ben ergens de strip even uit het oog verloren :scream:. Ga nu lekker bijlezen en heb als spijtbetuiging mijn avatar meteen aangepast.

5 likes

:joy::+1: leuk toch! Al die avatars :partying_face:
Veel plezier met lezen! Ik hoor straks je boekverslag wel.

2 likes

@Jurk wat is dit? Een geheime code verwerkt in de tekening? :laughing:


4 likes

@Harpoen plakt zich suf op street art. Alles wat hij mooi vindt gaat zo’n sticker op.

6 likes

Ja, er staat geen maat op (moet alles alleen doen) :grin:

4 likes

Heb ik blijkbaar over het hoofd gezien :joy:

4 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/kunst-op-straat-street-art/270467/689?u=sandy

2 likes

afbeelding

5 likes

Alleen de 2de bij @Chlorophyl had niet gemoeten. :joy:

Het is idd de sticker van @Harpoen

4 likes

:rofl: grappig! Nooit opgevallen :see_no_evil:

2 likes

Not approved! :joy:

3 likes

Ik heb nog eens minutieus zitten zoeken en terug kijken maar ik kan de hoofdrolspeler niet terugvinden.

@Jurk waar sta jij eigenlijk? Of uitzoomend op de tekening het geheel op je tekentafel erboven hangend net een potlood?

2 likes

Nergens. Ik ben ook niet de hoofdrolspeler.
Dat zijn jullie en is het forum.
Er is een kleine hint, de potlood Sub. Zowel @Sandy en ik tekenen en hebben een Sub.

4 likes