Er is ook een Kickstarter project geweest met een vrij duur eta 7750 horloge. Erg fraai en een paar van verkocht. Ontwerp voor dat horloge was van mijn hand. Voor de hfle heb ik de hulp van Aristo ingeschakeld om samen dit project te doen, mede gezien het feit dat er een horloge moest komen van 500 euro en zij in dit segment opereren met mechanische uurwerken. Daarnaast zijn de kwaliteit en aftersalersecht goed van Aristo.
Voor de toekomst gaan er zeker nieuwe modellen komen, die samen met de meesterhorlogemaker worden ontwikkeld. Maar voor nu ligt de focus op de hfle.
Ik sprak een keer een schatduiker die fondsen ophaalde voor een duik naar een Messerschmitt in een Duits meer. Er zijn heel veel Mustangs en Spitfires bewaard gebleven na de oorlog, maar de Duitse vliegtuigen werden allemaal vernietigd. Daarom is een Messerschmitt heel collectable nu.
Paul Allen (mede oprichter Microsoft) had er eentje.
Ik mocht hem vandaag om!!
Wat een gaaf horloge🤩
In het echt nog toffer dan op de plaatjes hier
Dank @MGS voor de kans op deze preview! Hij is echt heel tof! En licht en draagbaar, ook op mijn bescheiden 18,5cm pols valt ‘ie prima
Heel leuk horloge! De schroefjes op de plaat maken het helemaal af voor mij Ik heb het altijd al jammer gevonden dat de meeste fliegers niet matchen met mijn 16,5mm pols, omdat ze toch vaak richting de 42mm neigen, dus jammer genoeg is het geen horloge dat ik zal aanschaffen. Ik volg echter de strijd tussen de Squale en Dufeau wel zeer graag op de voet.
Een mooi flieger! Ook de kroon en die vijsjes vind ik zeker dik ok, industriële look is wel nice. Dank voor het mooie voorstel. Zal spannend worden… succes!
De afbeelding op de dial en het verhaal erbij van de Messerschmitt is voor mij too much. Zeker gezien de geschiedenis van dit toestel. Was namelijk geen sproeivliegtuigje voor gewassen…