Waarom zullen deze anders zijn?
De horlogekast is toch al een basis.
Omdat deze persoon niet op zoek is naar antwoorden maar vooral vragen en onduidelijkheid wil creëren
. Als ik deze beantwoord komt er weer een nieuwe lading “onduidelijkheden”. Heb enkele punten expliciet benoemd en zie hier het resultaat.
Zoals jullie me kennen ben ik altijd volledig transparant en beantwoord ik alles met veel plezier. Op een gegeven moment ben ik er wel klaar mee
.
Dit staat er vrij duidelijk namelijk. Ook dat de Ambassador op de website ook een eerste variant is. De renders worden de basis qua afwerking. De afmetingen/verhoudingen zijn wel van de proto die ik heb.
Oh ja bedankt haha! Was deze helemaal vergeten te posten hier
…
Geen idee hoe ik stemmen moet of hoe het in zijn werk gaat. Maar Pascal ik wil mee doen
Super leuk William, bedankt!!
Ik heb het officiële voorstel ingediend welke via de onderstaande link kunt lezen:
Daarnaast is er in dit topic beschreven hoe het verloop van het project zal zijn:
Kortom er gaat vanaf 15 juni officieel gestemd worden en 15 juli wordt vervolgens bekendgemaakt welk voorstel heeft gewonnen. ![]()
Thanks voor je support! Waardeer ik zeker!
Ik vind die bezorgdheid eerlijk gezegd wat overdreven. Dat een AI-render niet 100% overeenkomt met het uiteindelijke horloge lijkt me vrij logisch; het is een conceptvisualisatie, geen productfoto.
Bovendien heeft Brunmontagne ondertussen een behoorlijk sterk trackrecord opgebouwd. Bij eerdere projecten is ook gebleken dat het eindresultaat kwalitatief en visueel gewoon klopte. Natuurlijk zijn echte productfoto’s altijd welkom, maar ik zie op basis van de reputatie en het verleden van Brunmontagne geen reden om nu al te suggereren dat niemand zich een beeld kan vormen van wat er uiteindelijk geleverd zal worden.
Ik vind dit overigens een prachtig compliment! Bedankt daar voor!
Een pre productie model bestaat natuurlijk nog niet. Dus die optie is er niet. Zoiets laten produceren zal betekenen dat het pas na de stemming komt. Dus daar heb je dan niet veel aan.
Nou ja, er zijn nog twee opties. Zijn daarvan trouwens wel al echte exemplaren van? Volgens mij is de Flieger gewoon een bestaand model toch of is dat ook een render?
Iemand die normaal reageert, super ![]()
Ik denk dat de OP wel een lijntje heeft met z’n leverancier dus mogelijks kunnen zij alvast even de plaat in de kast leggen of iets dergelijks. Of anders goede fabrieksrenders; daar ging OP nu achteraan heb ik gelezen.
De regels stellen alvast dat ofwel fabrieksrenders ofwel echte plaatjes verplicht zijn.
Als ik zo thuis ben, ga ik dit topic even opschonen.
Iedereen die van mening is dat ze iets willen melden wat bijdraagt aan de discussie is prima. Continu gezeur over dat dit niet goed is en dat dat niet goed is en/of dat het gebruik van AI plaatjes - hoewel Pascal het allemaal zelf coördineert - niets toegevoegd et cetera kan hier beter wegblijven. Zet het topic op negeren en ga wat anders doen! Dank.
Opgeschoond en ik zag @Jurgen er ook al druk mee. ![]()
We kunnen weer door! Over het voorstel, niet meer ‘op de man’ svp want schorsingen hebben we de afgelopen weken al genoeg uitgedeeld.
Ik wilde nog toevoegen dat zelfs voor de duurste variant in het geval van slechts 25 horloges, de prijs voor een Sellita SW216-2 echt een fantastische value is.
Thanks! Ik moet je ook eerlijk zeggen dat de extra verhoging die er achter weg kwam dus wel even slikken was, maar we gaan het gewoon doen! ![]()
Ik heb er alle vertrouwen in dat het een top HFLE wordt, Pascal gaat niet over 1 nacht ijs. Is ook een liefhebber dus wil dat wat hij levert ook top is. En mijn ervaringen met @Brunmontagne zijn super, mooie horloges en goede service. Dus de HFLE vind ik echt super geworden, moeten natuurlijk nog wel het eindresulaat ziet, maar dat gaat goed komen weet ik zeker.
Pascal, goed bezig en een pluim dat je ook goed luisterd naar de leden zodat het een echte HFLE wordt. Ik tel de dagen af tot de stemming, mijn stem heb je iig ![]()
Bedankt, dat wordt heel erg gewaardeerd! Zeker van iemand die weet wat ik belangrijk vind en waar ik met Brunmontagne voor wil staan.
Absoluut! Daar heb ik ook alle vertrouwen in, iets wat met name is gevoed door het feit dat ik al een jaar lang ontzettend veel positieve reacties op de Ambassador krijg, terwijl we voor deze nog een stap hoger gaan in de afwerking.
Dat is in mijn ogen ook waar een HFLE voor staat. Ik ben continue bezig met het ontwikkelen van nieuwe horloges maar, om dat proces te kunnen doorlopen met de leden hier, dat maakt het extra bijzonder! Bedankt!
Petje af voor je immer constructieve aanpak op al deze reacties.
Bedankt! ![]()
Kost veel tijd, maar het is wel erg leuk om te doen!