HGP Only 🇫🇷

Ja, de

is super leuk! 't is dat ik al een oranje HGP heb én al vier chrono’s…

Niet dat ik weet.

2 likes

Koude cijfers is ie volgens mij minder dik……

1 like

Ja, hij is wel heel leuk!

6 likes

Hij zit in het mandje maar dat bestellen doe ik wel na de vakantie. Verander waarschijnlijk nog drie keer van gedachte :yum:

4 likes

Net contact gehad met de klantenservice van HGP.

Ik krijg (hopelijk snel) een retour label toegezonden. Dan kan ik het horloge terug sturen. Na zeggen wordt deze onderzocht op fouten, reden van defect zijn.

Bij het ontvangen van het horloge wordt een nieuw horloge opgestuurd.

Ze proberen te zorgen dat dit nog voor mijn vakantie te doen. Wat hier kocht ik hem onderandere voor. :laughing: Heb zat duikers liggen maar wilde toch in dit topic mee doen :joy:

Er is beweging. Nu wachten op een label…

9 likes

Ik heb destijds ook een label gehad, let op dat je naar een goed DHL punt gaat. Eentje die internationaal doet.

2 likes

Waarom hebben ze dat niet direct meegestuurd bij jouw antwoordmail? Nu moet je weer wachten, wachten, wachten………

1 like

Nou, dat dus.
Ik ben aan het wachten op een retour label.
Even geduld nog maar voor het einde van de dag wil ik die graag hebben dan gaat hij of vanmiddag laat of morgen nog op de post terug.

Ja, ben er bekend mee, dank je!

2 likes

Net voor het sluiten nogmaals een mail gestuurd met de vraag of ik een retour label kon ontvangen want de dagen tikken door.

Kreeg een mail dat ik morgen een label ga ontvangen. Ik weet het, ik weet het!
Ik ben ongeduldig, wil te snel. Heen en weer sturen kost tijd.

Maar jongens in dit digitale tijdperk waar men labels aanmaakt alsof het niets is hoeft een label toesturen toch geen twee dagen te duren!?

De mail wordt wel uitgebreid beantwoord, had die korter gemaakt en er een retour label bij gedaan :laughing:

Waarom ik dit alles deel is dat wanneer er iemand in dit topic probleem heeft. Kan deze zich metaal voorbereiden. Dus het doel is niet afzeiken maar wel meegeven, bereid je mentaal voor :joy::laughing::joy:

4 likes

Hallo, het zijn wel Fransen! Wat had je anders verwacht​:joy::joy::joy:

4 likes

:laughing: ja. Hoe kan ik hier op reageren!? :joy:

1 like

Ja, ik kan me je gevoel voorstellen. Wij Nederlanders zijn nogal van de klok en effe doorpakken. Maar in (meer) zuidelijke landen, zo is ook mijn ervaring, gaat alles net wat rustiger aan. Met die ‘philosophie de vie paisible’ leven ze dan wel weer langer en een stuk relaxter dan wij, gestreste typjes die we zijn. :wink:
Nou ja, hoop echt voor je dat je 'm op tijd terug/vervangen hebt voor je vakantie! Hoeveel dagen of weken nog?:sweat_smile::crossed_fingers:

3 likes

13 na vandaag.
Versturen, zij moeten kijken en terugsturen van een nieuw horloge. Kan binnen een week geregeld zijn. Maarja de weekenden er tussen.
Ik ben benieuwd.

Wordt vervolgd… :laughing:
(Normaal lees ik altijd iemand anders ellende, denk ik ja vervelend. Nou dit is knap vervelend maar kan er wel om langen :joy:. Ik wil te snel jo)

2 likes

Snap 't wel.

davina-michelle-duurt-te-lang
:wink:

5 likes

Dag vol gemaakt met deze:

8 likes

Het vervolg:

Vanmorgen dan de email met het retour label mogen ontvangen, alleen zat er geen retourlabel in de email :laughing: :incoming_envelope: :email:

Echt he, het is zn dag en dit horloge…

Maar okey, na de vraag het label nogmaals te sturen deze binnen een uur ontvangen.

Zojuist het horloge opgestuurd. 10 aug, zou deze volgens DHL bij HGP moeten aankomen. Gevraagd of zij met enige snelheid de nieuwe op willen sturen.

We komen er wel maar echt snel…Hoop hierna toch plezier van dit horloge te hebben.

ben erg benieuwd naar de case van de nieuw Commando. Dit was al eerder gevraagd maar heeft deze de afmetingen van een Squale 1521?

6 likes

Denk het wel, zelfs iets minder dik dacht ik.
Draagt in de dagelijkse praktijk vergelijkbaar.
Vandaag weer eens op oranje……:sunglasses:

8 likes

Ziet er goed uit.

Dus geen HGP meer, hopelijk is dit nu wel snel opgelost.
Net thuis van werk, nu deze even om:

3 likes

@louis is volgens mij de enige op HF, die er tot nu toe, een heeft. Dus we zullen hem op z’n mooie blauwe ogen moeten geloven.:eyes:

Wat ik, als nerd, er nog even bij wil opmerken is dat dit niet exact de 1521 kast is. Volgens mij is deze kast eerder door TAG Heuer gebruikt, voor dit model -en hiervan ook het bekendst-.

Maar misschien vergis ik me, hoor. Ik kan namelijk geen enkele bron vinden, hiervoor.

6 likes

Dat adviseer ik niemand…….
Maar nogmaals, in de draagpraktijk merk ik geen verschil……

1 like