Hey, wat vreemd! Enerzijds beetje jammer dat ze iets anders doen dan gecommuniceerd. Anderzijds top dat je nu in ieder geval, nog vóór je vakantie, een werkend exemplaar hebt! Alsnog gefeliciteerd! En nu hoor je écht bij de club!
Ik zeg: je bent er klaar voor!!!
![]()

Wellicht je oorspronkelijke deksel met nummer op een ander horloge gezet?
Ja kan allemaal. Maar gok wel dat nieuw nieuw is en niet een achterkant wordt overgezet naar een “nieuw” horloge.
Vakantie modes actief.
Hij loopt nog perfect dus zal wel goed zijn nu!
Als hij morgen nog goed loopt, dan geloof ik het wel.
That’s the spirit……![]()
Mag ik nog even een suggestie doen; niet zozeer uit wantrouwen. Maar meer: beter nu dan straks, op vakantie ontdekken of ie al dan niet goed waterdicht is. Houd 'm even een tijdje onder de kraan of leg 'm in een bak water. Beter natuurlijk nog is een professionele druktest. Maar dan moet je naar een horlogemaker of betere juwelier. Hij is waarschijnlijk open geweest en ik zou het persoonlijk heel köt vinden om er, tijdens m’n vakantie, achter te komen dat ie volloopt. Nu kun je 'm nog makkelijk, onder garantie en direct terugsturen, mocht ie onverhoopt niet helemaal meer WR zijn en toch nog wat anders meenemen. Nou ja, misschien een beetje paranoid. Maar ik heb dan dus wel gedaan met de mijne, voordat ik 'm -als enige horloge- meenam op vakantie en die van mij is zeker niet open geweest, nadat ie de fabriek verliet. ![]()
Is een goede. Ik heb hier een zwembadje in de tuin staan van 30cm. Hij gaat zo koppie onder.
Maar wel een goede, ik neem zo ie zo meer horloges mee op vakantie. Iets met Instagram account en horloge content.
Goed nieuws, dat ziet er goed uit! @Grollebol! ![]()
Even de waterdichtheid testen, dan is het een top vakantiehorloge!
Mijn nieuwe Fransoos is vandaag ook aangekomen
![]()
En @louis: wel Wolbrook DNA, geen Wolbrook op de wijzerplaat.
Foto’s volgen nog…
Jammer dat ze iets anders doen dan beloofd maar als dit de oplossing is dan is het ook goed natuurlijk. Ik zou hem inderdaad wel even onderdompelen voor de vakantie wat Ed ook zegt.
Hij doet het in elk geval goed zo in het zonnetje @Grollebol , mooi ding.
Ik koel nog even lekker met een koud Dubbeltje in 34 graden.
En? Geen problemen?
Douglas Quartz?
Zit er een duikers extensie op ?
Nee. Alleen micro adjustment, 5 gaaitje…
Toch besloten om me maar eens voor te stellen:
En @louis, je zat in de buurt. ![]()
Hier is mijn NA naast zijn al bekende neefje:
Leuk, man! Gefeliciteerd!![]()
Hier binnen deze op de draaitafel. ![]()
![]()
![]()
Buiten, met deze plaat over de koptelefoon, een ijskoud Hertogje en een lekker zomers HGPeetje!
Cheers, mannen!![]()
Leuk horloge en top album……