Hier ben ik nou echt allergisch voor...

4 likes

Oh ben je allergische voor Rolex of jubilee…? :rofl::v:

2 likes

:point_up_2::point_up_2:

:v:

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn wat? :sunglasses:

5 likes

Fake glimlach en een kopje Senseo ?

6 likes

Het hoeft natuurlijk niet. Maar wat ik zeg is vaker wel waar dan niet.

Net als bij horloges

2 likes

Dan ga je naar de verkeerde…
En JA het is een spelletje uiteraard, vriendjes maken en binden. Meestal nep, soms oprecht.

filter die oprechte eruit en je hebt keer op keer een fantastische beleving . Of je er nu wat koopt of alleen wat komt neuzen.

Senseo staat gelijk aan-----> Weg blijven.

2 likes

Of goeie band vormen met je grijze dealer :wink:

Nieuwe rolex voor onder list met mijn naam op het kaartje en ipv koppie koffie lekker glaasje champagne.

4 likes

Dit kan uiteraard ook, zeker als aankoopdatum en jou naam kloppen op t kaartje. Dan heb ik er geen moeite mee.

Champagne benoem je, je kan eigenlijk elk drankje wel krijgen tegenwoordig… van champagne tot water.
Van cola tot koffie.

Zelfs al een lekker glaasje whisky bij een aanschaf genuttigd .

Ik ben er gek op.

2 likes

Je laat het wel mooier klinken dan het is. Alsof je een courant model onder list hebt gekregen.

Had je geen store credit van Xupes gekregen omdat je terug ging met je overgepolijste 16233 waarvan jij zei dat hij mint was en daarna een 34mm OP uitgekozen? :joy_cat:

Shiiiiittt, boss baller. :sunglasses:

Edit: sorry, wil niet gemeen zijn. Ik schoot gewoon even in de lach omdat je het ontzettend mooi verpakt hebt :joy:

8 likes

Kon er ook wel om lachen :joy:

2 likes

Da’s iets met Japanse tratiditie. Die flap mag niet naar de andere kant wijzen, iets met beleefdheid. Ik snap het zelf niet omdat ik m’n horloges rechts draag en dat argument nooit begrepen heb.

Maar je kunt natuurlijk gewoon een keeper gebruiken om die band netjes dicht te doen. Die zit aan de band. Uweetwel, zo’n leren lusje.

Plastic afdoen als materiaal… ach, los van plexi… Als een spacer het beter doet in plastic dan in staal gaan ze hun gang maar. Ik ben tegen suboptimale materialen, maar verder ben ik geen snob over welk chemisch proces er aan ten grondslag ligt.

1 like

Je neemt het veel te serieus man. :joy: Kunststof is een prima materiaal, maar ik wil het niet in m’n horloge. :wink:

1 like

Ach, net een paar dagen weg geweest. In die zin, mijn dokter denkt dat ik Knokkelkoorts had. Oh well, ik ben vier kilo kwijt, maar moet er weer even in komen. :slight_smile:

7 likes

Wel weer helemaal beter?

1 like

Mogelijke domme vraag maar zijn de lager juwelen in een horloge ook eigenlijk niet een soort kunststof?

1 like

Heb tien jaar bewerkt in japanse bedrijven en met japanners en heb nog nooit van dat horlogeflap verhaal gehoord.
Japanners zijn wel een apart volk. Echt wel.
Ben zelf allergisch voor de lange tenen van veel Rolex eigenaren. Veel Rolex bezitters voelen zich superieur op dit forum.
Enige bescheidenheid zou ze sieren. Er zijn nog zoveel meer en nog duurdere en mooiere horlogemerken waar de Rolex bezitter bij in t niet valt.

6 likes

Nou, da’s een moeilijke… Ik zweet 's nachts nog, en heb alleen nog lichte gewrichtspijn. Man man man, wat ik ook op heb gepikt in Zuid Afrika, @Fritzer zei het het beste toen hij dit zei:

“Hier ben ik nou echt allergisch voor…” :slight_smile:

3 likes

Nou ja beterschap dan!

1 like
3 likes