Uiteindelijk wil je toch een Rolex… eh nee! een Grand Seiko!
Zou ik ook doen voor zo’n prachtige Citizen waar je de rest van je leven mee kunt doen.
Uiteindelijk wil je toch een Rolex… eh nee! een Grand Seiko!
Zou ik ook doen voor zo’n prachtige Citizen waar je de rest van je leven mee kunt doen.
Een Garmin is gewoon lelijk, mag ik zeggen want ik heb er ook één maar die draag ik uitsluitend tijdens het sporten.
Een duiker kan echt niet onder een pak b.v. dus helemaal 100% gada is ie niet en TS wil dat wel. Hij is TL-2 en heeft al een Sinn gedragen dus is geen beginner…
Al mooie tips voorbij zien komen. Vooral de Citizen’s ga ik nader onderzoeken. Voor nu zit een budget verhoging er niet in, maar wie weet. Zo’n Citizen the Citizen is vrij geniaal.
Een Garmin draag je natuurlijk niet omdat je hem mooi vindt. De data was leuk voor twee jaar, maar ben er nu wel klaar mee. Zelfde geldt voor de G-shock, zit lekker maar is niet echt een plaatje om je pols.
Ik ben het met je eens hoor, al zie ik vaak smartwatches bij een pak, dan vind ik dat een duiker ook kan maar ik ben daarin een beetje pragmatisch.
Mijn advies zou zijn een datejust, het perfecte GADA horloge al zou ik hem niet dragen onder de douche. Dan toch de citizen van fate
Op het budget na helemaal mee eens! Ik zou m gerust onder de douche dragen.
Ik zou de Citizen “Excalibur” Promaster BN0100-51e overwegen. Eco-drive, dus nooit meer batterijen vervangen en zeer betaalbaar, 200m waterproof, schroefkroon en 41mm in doorsnee en 12mm dik.
Zie de revieuw van wander:
Misschien nog een extra specificatie:
Ik ben zelf niet zo voor de batterijen maar deze kwam wel erg in de buurt van mijn “want” lijstje.
Foto schaamteloos gepikt van @Fate_Amenable_To_Change. De review staat hier:
Had ik al genoemd dat er een perpetual calendar in zit?
Gelukkig zit daar ook geen wisselbare batterij in maar een capacitor die het 20 jaar vol moet houden. Of meer. En overigens ook een perpetual calendar als ik me niet vergis.
Mooie keuzes.
De laatstgenoemde is overigens ook uit Europa te halen voor €415 inclusief verzenden
Absoluut mijn favoriet in dit geval
In GBP afrekenen en je blijft onder de 1000 euro! Extra kosten voor Euros bij CW zijn bizar hoog
Citizen barnacle, titanium, ook in met zwarte dial verkrijgbaar. Je wilt er ook mee douchen, dus een duiker kan ook
Een stuk minder origineel, maar wat dacht je van een preowned hydroconquest? Veel opties, kleuren, 300m waterdicht, quartz of automaat, toch elegant en ik veel maten dus altijd eentje die past.
Eigenwijze tips zijn toegestaan, toch? Een Sinn 556. Twee suggesties: Mother of Pearl
En de 556 Anniversary Limited Edition:
Gehard, waterdicht, goed gemaakt.
Dank voor alle reacties tot nu toe. Er zijn al hele mooie suggesties voorbij gekomen. Momenteel overweeg ik:
en met stip bovenaan:
Ga dit eens goed in overweging nemen en laat me graag verassen met nieuwe suggesties.