Hodinkee is van LVMH

De internationale horlogewereld pikt snel op, wel voer voor memes! :laughing:

12 likes

Ja man heerlijk. Heeft hard gewerkt als pionier. Kan die nu lekker met z’n vintage auto’s en horloges spelen :heavy_check_mark:

2 likes

Het groene gedeelte gaat als stichting verder :yum:

1 like

Dat wetende, moet ik concluderen dat het bericht “Pardoes is Hodinkee een “project” van LVMH. Vermoedelijk al geruime tijd. Geen wonder dat er zoveel twijfel is, die ik deel, over de objectiviteit en onafhankelijkheid van Hodinkee” tendentieus lijkt gesteld.

Heb overigens in het geheel niets op met Hodinkee, maar wel met correcte berichtgeving :wink:

1 like

3 likes

wow, hoe cool! het is hem gegund hoor :slight_smile:

Zitten ze er niet pas sinds half oktober in? Much to do about nothing, hebben ze uberhaupt relevante zeggenschap in Hodinkee?

Ik heb altijd met veel plezier naar hodinkee gekeken en ik denk velen met mij. Ze moeten er ook hun brood mee verdienen, toch. Gun elkaar het succes en heb je problemen met de objectiviteit, volg ze niet meer.

Volgens mij zijn er hier meer mensen die een commercieel voordeel hebben bij horloges.

1 like

De mooie plaatjes zullen net zo mooi zijn. Voor de rest heb ik op maar weinig horloge sites echt negatieve reviews gelezen. Maar als jullie aanraders hebben…

Ik snap de haat jegens LVMH niet zo. Ok, Hublot heb ik niet zoveel mee. Maar ook daar is een doelgroep voor. Maar ik vind het wel leuk dat ze Zenith een kapitaalinjectie hebben gegeven en die collectie is best leuk geworden. Beter dat dan dat zo’n merk verdwijnt.

2 likes

Ik heb mij al vaak afgevraagd waar die H voor stond.

1 like

Who?

Wut?

Pardon?

2 likes





1 like

We kunnen nu wel doen met die vele plaatjes alsof heel het internet hier wakker van ligt… maar dan zie je dat ze allemaal van dezelfde frustro IG dude komen :joy:

1 like

Ben benieuwd of Hodinkee met een reactie komt. Hebben ze de vorige keer ook gedaan bij de travel clock

Sponsoring door LVMH, travel clock. Prima vergelijking…

1 like

What the actual fuck. Ben ik het nu voor het eerst ooit met vriend Ralph eens?
The watchclicker is niet een gefrustreerde watchfam dude zoals eerder gesuggereerd.
Die dude heeft een mooi YT kanaal en support sinds het inlijven van 40&20 ook een fijne podcast.
Ik hou er van.
Dat hodinkee hier mee zelfs de schijn van onpartijdigheid verliest is duidelijk, maar ze waren sowieso al de koning van de gesponsorde content.
Wat niet wegneemt dat ik nog steeds graag naar Hodinkee Radio en The Grey Nato luister, maar het scheelt als je weet wie de rekeningen betaald.
Dus… weeg de output van Hodinkee op de schaal van wie het betaald (zoals altijd) en je hebt nog steeds een klup die fijne content maakt!

3 likes

Waar ik het meeste van baal; Hodinkee is ook eigenaar van Watchville, die site is top om alles een beetje te volgen. Ik kreeg wel het gevoel dat ze oa Fratello (die ik geweldig vind) wat ondersneeuwen.

Tijd om mijn Web-skills weer wat op te pimpen. Leuk projectje.

Distribution, distribution, distribution. Ik verwacht dat dit op meerdere manieren in de industrie gaat gebeuren.

Nog belangrijker: Richemont en Swatch zijn hard aan de online weg aan het timmeren (geen idee van Kering) en voor zover ik het zie hebben de LVHM brands helemaal geen directe online outlets.

Als zelf bouwen te lang duurt, dan kopen.

Zou Rolex niet een beetje jaloers zijn op het Louis Vuitton model ?
Alles in eigen beheer, totale controle en maximale marges.