Hodinkee reisklok is niet mijn smaak en te duur

Kan niet want zijn al uitverkocht :rofl:

Je vergat ook nog “#lovemylife:grin:

3 likes

Ook ff een Leica kopen om er foto’s van te maken.

3 likes

En hier heb je ook een JLC reisklok voor 5k:

De waarde zetten ze zelfs op 10k :astonished:.
Voor horloges zijn de nieuwprijzen vaak ook niet te rechtvaardigen als je ze vergelijkt met muffe vintage in gedragen staat.

1 like

En #blessed

Als ik de comments hier lees begin ik steeds meer te denken dat het een groot sociaal experiment is vanuit Hodinkee, en nog een succesvolle ook :joy:

4 likes

Wut… denk 0 teveel haha.

Die staat voor 1100 op Chrono24 :joy:

Die van mij zijn mooier al zeg ik het zelf

13 likes

Ja ik geef je helemaal gelijk!

1 like

Of deze site meent het stokje van hodinkee over te moeten nemen. Dan nog vind ik het gek om de prijzen van iets nieuws met muffe vierdehands producten te moeten vergelijken.

Maarrr… who cares?
Waarom zo’n sterke tegenreactie wanneer je ook gewoon kan zeggen ‘prima, ik hoef ‘m niet’?

3 likes

WATTTT… 6000 Dollar? Ik ben meteen klaar met Hodinkee… Wat een mafkezen

Cool klokje!! :slightly_smiling_face:

1 like

Omdat Hodinkee steeds meer het pure liefhebbers imago verliest en een money pre-occupied business aan het worden is. Limited collaboration editions vliegen je om de oren. En nu ook nog een travel clock van 6k van eigen makelaardij. :sweat_smile:
Hodinkee heeft hiermee wel een beetje zijn geloofwaardigheid verloren.

Hodinkee is een beetje de hedendaagse Icarus

Ik begrijp de ophef niet zo goed; dan koop je het toch niét? :smiley:

En dan? Je hoeft niet op de site in te loggen. Je hoeft hun limited collaboration rommel niet te kopen.

Vraag is wel een beetje of de schade die je aan je merk toebrengt niet meer is dan de opbrengst van die klok.

Hoe moeten wij de door hen geschreven reviews nog serieus nemen?

Hodinkee is niet meer onafhankelijk heb ik het idee en krijgen een prima betaald voor een leuk woordje. Terwijl ze is nog wel een kritische blik hadden.

De ophef is dat je geen gebakken lucht moet verkopen.

Blijkbaar niet. Zij hebben een merk dat veel dough waard is ondertussen. Jij bent een HF lid.

1 like