Hoe bezel sneller laten vervagen?

Wat was het nou?

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Dat vroeg ik mij dus ook af, maar die vraag is nu benantwoord, gewoon met je horloge in het zwembad een dagje gaan zwemmen klaar is kees :slight_smile:

Insert zelf verwisselt?
Of laten doen?

Ik heb nog wel wat salpeterzuur staan hier.
Het hele klokje zeker 2 uur er in laten leggen en je heb de mooiste heavy used vintage look die je je maar kunt wensen.
Stuur maar pb dan stuur ik je een liter op.

3 likes

Zelf gedaan, dat is goed te doen. Eerst band eraf, lugs afplakken met tape, dan met mesje bezel eraf wrikken.


Ik vind dat nou écht iets Amerikaans, die zijn gèk op wabi, patina en wat dies meer zij. Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat hun geschiedenis nog maar een paar honderd jaar oud is. Ik heb graag mijn horloges nog zo nieuw mogelijk eruit zien. Smaken verschillen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vind het alleen mooi met zo,n rode/blauwe bezel, was niet van plan om dit bij elk horloge te doen :stuck_out_tongue:

Wat heb je gebruikt chloor?

Spannend!
Zou de bloedzenuwen hebben…

1 like

Deze heb ik zo gekregen, zelf niks aan gedaan dus ik weet niet hoe het faden is gebeurd.

Easy peasy, gewoon de lug goed afplakken, even op YouTube nog een filmpje hierover kijken voor de zekerheid en dan gewoon doen😎

1 like

ooohhhhhhh… dat mag je helemaal niet suggereren ! alles wat PS doet ‘naturally aged’ en natuurlijke vintage .
Stel je voor dat hij met giftige goedjes werkt om ouwe Rolexen een meer vintage look te geven , dat zou een schandaal zijn in het rolex wereldje !! da’s net zo erg als franken rolex’ maken en verkopen !!

(en ja, ik heb hetzelfde gehoord dat PS giftige goedjes heeft)

Insert ‘made by’ PS? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Opschuren…:laughing:
Lekker snel

Geleend van het net

1 like

Matte bezel staat hem stukken beter. Maar een nato dan weer niet met die vadsige lugs. Nu nog een matte plaat.

1 like

Wat kicken, zeg!

Een sub hoort op de bracelet imho.

Met zoiets? Scotchbrite

Dat gebruik ik als toiletpapier, maar 1 velletje nodig

4 likes