Schoonmaken is hier weinig meer dan zo nu en dan een oude tandenborstel er overheen trekken, of een stuk katoenen doek (van een oud t-shirt) met een druppel kruidvat autowas (geen poets) voor op het glas.
Werkt prima, alles wat hoort te blinken blinkt, en wat het niet hoort te doen soms ook .
Gewoon lekker 30 horloges in rotatie hebben, dan krijgen ze de kans niet vies te worden
En bij iedere bandwissel lekker poetsen met een zachte doek, eventueel met wat gedenatureerde alcohol, satehprikkers en tandenstokers nat voor de hoekjes en gaatjes en metalen banden eens per jaar in de ultrasoonreiniger
Ik heb een oude Casio aw-81d-1avdf van wijlen mijn schoonvader in handen gekregen.
Daar hangt redelijk wat wrist cheese aan. En niet zomaar wrist cheese, maar vintage jaren 80/90 wrist cheese.
Bestaat daar een markt voor?
Iemand interesse in vintage jaren 80/90 wrist cheese? Foto’s beschikbaar op aanvraag;
Ik kan dit bericht helaas niet meer bijwerken, maar ik wil graag nog een belangrijke kanttekening plaatsen: Dasty schijnt niet gebruikt te kunnen worden voor plexiglas! Ik heb dat niet uitgeprobeerd, en ik ben het ook niet van plan.
"give it to your mother"
Ik denk wel dat mijn moeder zaliger dan het hele horloge samen met de witte overhemden, de rode tshirts en de blauwe sokken en zwarte onderbroeken bijj elkaar in de was automaat gestopt zou hebben.
Mijn belangrijkste stelregel is dat ik geen horlogebandjes draag die ik niet grondig kan reinigen, wegens sowieso bweurk na een tijdje. Leer valt dus meteen af.
Hm, bijzonder. Ik dacht al foto’s te herkennen in het artikel toen ik het las. Gewoon puur voor het juridische stuk als ik zelf een keer hier een foto plaats, vraag je netjes toestemming als je ze ineens gaat gebruiken?