Je hebt gelijk: maar het ging mij om het feit dat het fout is om een fake te dragen en daarbij de klant de les te lezen
Gehandicaptenzorg:vaste krachten de dames vooral de mode merken(guess, mk, enz)
De heren vaak toch smartwatches.
ZZP mannelijke collegae , Rolex en dure modemerken.
Dames vaak niets of smartwatches
Ik denk dat je in de accountancy advocatuur consultancy waaronder de big 4 een sterk vertegenwoordigd horlogecultuur hebt.
UMC hier. Niemand van de collega’s draagt een horloge tijdens het werk. Vorige week wel een afdelingsuitje waarbij het hoofd van onze afdeling een Panerai om had. Helaas weet ik niet welk model. Voor de rest iedereen aan de smartwatch behalve ik en onze Panerai man.
Overigens had hij wel een zwembad in zijn tuin en was hij nog met zijn eerste vrouw. Een lul met vingers dus
Hier op de afdeling (ict school) is er nog één collega naast mij gek van horloge. Toevallig is hij hier ook nog lid kwam ik achter
(Bijna) Alle makelaars onder de 35 dragen stalen sport Rolexen daarboven is het niet zo interessant.
Absoluut, een man in die positie hoort aan nummer 2 of 3 te zijn.
Altijd dezelfde is zo saai, nietwaar @Brava?
Stel je eens voor dat je 41 bent en een plaatje van 31 heeft alle interesse in je…
Mensenmens, groot hart…
Of die meneer die op latere leeftijd 'n 2e studie ging doen en een dame tegenkwam die ca. half zijn leeftijd was
(saai bij de 1e blijven is soms het beste…)
Mannen die een bepaalde positie bereikt hebben in de maatschappij hebben een verantwoordelijkheid richting de vrouwheid. Bij één vrouw blijven getuigt van verregaande egocentriciteit
Werk voor een Amerikaanse firm in de financiële hoek. Voornamelijk Rolex maar ook IWC, JLC en Cartier zijn vertegenwoordigd. Oprichter heeft een PP moon phase (geen idee welke ref) en enkele vintage Rolex modellen.
Mensenmens dus, met een groot hart en oog voor de maatschappij
Haha, nee: ik reageerde op een eerdere opmerking dat hij mogelijk hoge alimentatiekosten had. Dus dat is geen excuus om een fake te dragen
Geen Omega?
Hun vrouwen redeneren ingelijks.
Uhhhhhhhh
Valt mij best tegen. Ben er een paar tegengekomen die ermee bezig zijn (een ervan was een ex leidinggevende van me die de hobby ook een beetje aanwakkerde bij me) maar het gros heeft niets met horloges
En misschien houdt hij wel van behangen
Niet alle wapen handel is illegaal.
Vertel