Hoe lang draag je een horloge aan één stuk

:fist_left: ook die zal ik voor jaren gaan dragen, een horloge is voor mij voldoende ben ik uit.

1 like

Ligt er aan. Als ik een nieuw horloge heb draag ik die langer maar na 1 of 2 weken wissel ik toch weer even om de andere ook aandacht te geven😬

1 like

Respect

2 likes

:ok_hand:

Hier zijn er meestal drie in omloop. Dus zeker wel een wissel per dag, afhankelijk van de gangreserve van degene die in gebruik zijn.

Vandaag na een “lange tijd” weer de BB58 om. deze zou best wel weer een dag of wat aan de beurt kunnen zijn.

3 likes

Dit noem ik nog eens een puike uiteenzetting.

Je bent er lekker mee bezig. Top.

1 like

Draag al 2,5 jaar een Sarb035 dagelijks. Daarvoor 3 jaar een Pulsar. En daarvoor nooit een horloge.

2 likes

Ha, goede verklaring voor je naam

Ik beslis 's ochtends bij het opstaan wat ik omdoe, ook rekening houdend met wat ik ga doen die dag. Soms is dat dezelfde als de dag ervoor, maar meestal een andere.
Soms wissel ik 's avonds naar een andere, soms niet. Afhankelijk van wat ik nog doen moet en waar ik zin in heb.

Zolang als ik het leuk vind.

1 like

Waarom ook moeilijker makend idd.

Gewoon 1 dag en dan gaat hij in de box… draag met slapen geen horloge😜

Ik denk dat dat voor iedereen geldt. In mijn geval komt dat neer op 2, hooguit 3 dagen.

Elke 3, 4 dagen een ander. ‘s Nachts op het nachtkastje. Tijdens de vakantie een oude TW, loopt prima op tijd.

10 jaar een citizen quartz, nadien 12 jaar een Seiko 5je- toen kwam de rotor los, begon ik wat info te zoeken op het web over automatische horloges, kwam ik toch wel hier terecht :smile: nu dus elke week wat anders,
en na het werk nog een vintage om de pols, tja … :smile:

Iedere keer totaal verschillend. Soms wissel ik 1x per dag en soms draag ik een horloge zo’n 5 dagen, meestal niet veel langer. Was eerst zeker 1 a 2x per dag, maar nu mijn collectie behoorlijk is gekrompen, wissel ik minder vaak.

Wissel meestal per week. De ML Pontos draag ik eigenlijk alleen in het weekend of in m’n vrije tijd.

Ik hoop vanaf vandaag gerekend heel erg lang… Maar meestal max enkele dagen, als ze dat bij mij überhaupt halen…:roll_eyes:

Easy…net zoals Albert Einstein allemaal exact dezelfde pakken had en dus 's ochtends geen tijd hoefde te verspillen met het uitzoeken van kleren voor de dag, of David Attenborough die gewoon iedere uitzending exact hetzelfde draagt omdat hij wil dat de aandacht vd kijker niet op hem moet zijn gericht maar op het onderwerp van de documentaire, volgt Daffie in de voetsporen van zijn helden en draagt dus gewoon iedere dag hetzelfde horloge.

:sunglasses::wink:

7 likes