Dat is de voornaamste reden inderdaad.
Als ik het dan weer in mijn hoofd haal weer iets nieuws te kopen, dan helpt dat lijstje me welke ik eventueel weg zou kunnen doen.
Dat is de voornaamste reden inderdaad.
Als ik het dan weer in mijn hoofd haal weer iets nieuws te kopen, dan helpt dat lijstje me welke ik eventueel weg zou kunnen doen.
Ik moest hardop lachen.
Als een soort waarschuwing voor onwetenden, blijf uit de buurt van SAT. Deze man heeft een slechte invloed op je
Nou Henk,
Die Rolex stond jou ook goed .
Is dat de volgende stap
Maar wel fijn dat je horloges minder krassen
Dag datum moet goed staan, brons moet glimmen en een kras voel ik in mijn hartstreek. Verder valt het reuze mee.
Mag ik opmerken dat dwangmatig zaken in Excel bij houden geen reet met de daadwerkelijke horloges te maken heeft?
Ik vermoed dat er ook nog wel andere dingen zijn die je vrijwillig in Excel doet. Ik laat me echter graag corrigeren.
Mijn neurose is dat ze waterdicht moeten zijn.
Goed dat je het zegt, ik was vergeten de verbruiksstatistieken van mijn auto bij te werken na de laatste tankbeurt.
Mag ik eens vragen; waarom?
Mijn neurotische gedrag (op horloge gebied) bestaat met name uit “vrij snel voor een volgende NA kiezen”. Op zich niet zo’n probleem maar ik draag eigenlijk alleen de laatste NA en moet na verloop van tijd dan weer een snel opgebouwde verzameling van de hand doen. Één eruit en één erin zou in mijn geval beter zijn beter zijn maar is met mijn omloopsnelheid niet te doen.
Hoe anders is het nu overigens met de laatste NA, ik koop voorlopig niets meer.
Nee, gelukkig niet. Vind het prettig als de tijd ongeveer goed staat , maar zeker een dag-datum ga ik echt niet elke keer goed zetten. Duikerring op 12 uur is wel weer erg prettig, maar of dat neurotisch is? Die hoort ook gewoon daar te staan…
Die stond mij zeker goed, and who now s
Integendeel. Toen ik jouw horloges zag dacht ik wauw zo mooi en ongeschonden, dat wil ik ook.
Als ik een van mijn horloges omdoe calibreer ik ‘m altijd exact met de wijzers synchroon op 12 uur. Ver irritant want ik doe zelden mijn horloge om exact 12 uur om dus de tijd klopt nooit.
Zo leuk
De zwarte Datejust stond je heel goed
Now we wait 🤷🏻😎
Don t make me crazy
Dat dus 🤷🏻
Iets met zonnebrand en G-Shocks
Heel veel sterkte. Ik kan niet begrijpen hoe dit kan of werkt of wat dit met iemand doet omdat ik er zelf geen last van heb maar wil er ook geen oordeel aan hangen.
Hoho niks wordt aan het toeval overgelaten hè!
Passen bij Sat:
Totaal geen last van. Living on the edge. Dangerous is my middle name. Ben niet bang…
mijn vriendin is inmiddels al gestopt met vragen waarom de tijd weer eens niet goed staat. Horloge is voor mij meer een sieraad met een optionele tijd functie die ik soms gebruik. Laat staan de datum. Zet hem eerder goed op tijd voor de foto op het forum dan voor mezelf.
Voornaam is Avoid en achternaam Situations?