The horror…
Alleen voor zonnebrandcrème.
vergeet het bureaublad niet.
Of dat venijnige graspolletje.
Ik heb het gras in de tuin vervangen door kiezelstenen. Werkt beter.
Het aanhouden van een 1-maand cyclus voor het dragen van de mechanische horloges. Dat scheelt in het gelijkzetten van de datum …
Niet.
Nee, da’s niet waar. Ik doe ze af bij klussen en bij water.
Het meest gedragen is makkelijk, dat is een horloge waar ik vaak mee werk. In 2021 is dit horloge 93x gedragen
Het minst kan ik niet zeggen. Er zijn veel horloges die niet of 1x gedragen zijn dit jaar. Kanshebbers op de titel minst-gedragen
Wat een heerlijk topic! Dank hiervoor!
Ik ben niet alleen met mijn eigen aardigheden; sterker: het gaat voor sommigen nog veel verder!
Wat mij betreft:
- excel lijstje met de details van de horloges in de collectie;
- een lijstje van de horloges die in de collectie zijn geweest;
- een rotatieschema dat er voor moet zorgen dat vrijwel alles draagtijd krijgt.
Niets.
Ik pak een horloge en doe hem om. Hij gaat vanzelf wel weer lopen.
Ik moet in de loop van de dag vaak van iemand horen dat mijn horloge niet goed staat.
Als ik wil weten hoe laat het is, kijk ik meestal op mijn iphone.
De datum goedzetten begin ik al helemaal niet meer aan.
Overkill volgens mij. Ging je vroeger naar de stad voor één elpee en was je er blij mee, nu heb je alles van een bepaalde artiest voorhanden met één klik.
Ergens wel jammer…
Wie heeft er een link naar dat topic over je horloge strelen?

Ik laad de lume op met een uv zaklampje voor het slapen gaan
Kak, ik dacht dat ik de enige was met deze vreemde gewoonte
Uiteraard hiervoor speciaal een UV lampje aangeschaft

Ja, dat is niet raar hoor
In een topic over neuroten misschien niet.
Mijn nederige excuses dat ik dat over het hoofd gezien heb
Krassen…daarom draag ik ze nooit je mag er alleen maar naar kijken maar aankomen niet.

Welk neurotisch gedrag vertoon jij met je horloges?
Door de dag heen veelvuldig poetsen, ik kan net als @DontEatYellowSnow, niet tegen vette vingers op mij horloges. Is toch lastig als je ze draagt En idd niet als ik het niet doe
Ook vanwege vette vingers
Scheelt ook nadenken, maar dna moet je het wel kunnen lezen

maar dna moet je het wel kunnen lezen
Nee hoor, zolang je de neongele vlekjes (wat met bril een L, en een R blijken te zijn) maar aan de kant van je grote teen houdt zit je altijd goed. Pasvorm is gewoon beter bij asymmetrische sokken. Vooral bij sporten belangrijk.
Heeft verder geen F*** met horloges te maken natuurlijk
Het UV lampje voor de lume dan weer wel
Helemaal niet neurotisch eigenlijk. Ik heb een paar horloges, waarop naast de datum ook de dag, maand, en maanstand worden bij gehouden. Het goed zetten van dit alles doe ik niet meer, als de tijd klopt dan vind ik het wel prima.