Hoe ranzig kan je ze vinden. Post hier je meest ranzige vondsten

Gisteren Staat er hier iemand aan mijn deur of ik interesse heb in een zak uurwerken. Natuurlijk heb ik interesse.
mijn verbazing werd groot toen ik de plastic zak opende, en nog groter toen ik er enkele in mijn handen had.

Veel vettiger dan deze kan je ze toch niet vinden?

5 likes

weet je wat het ergste is? ik dacht serieus dat het schaduw was…

1 like

Bij mij staat er nou nooit eens iemand voor de deur met een zak horloges. Zelfs geen horloges die ik zou moeten schoonmaken. Baal ik van😁

10 likes

Ik heb al de nodige bagger in m’n vingers gehad, ik schrik niet zo gauw meer. :grin:

Maar ze mogen ook best bij mij aan de deur komen met zo’n zak horloges hoor. :joy:

1 like

Dat heb ik nou ook :wink:

Wat ik vooral niet begrijp is dat mensen ze gewoon zo vies laten worden. Ik zou er echt niet aan moeten denken zo’n ranzig ding om mn pols te hebben.

Ik vergeet meestal de before foto’s te maken. Ik zal kijken of ik nog wat heb liggen.

edit:

Dit kwam er allemaal onder de bezel vandaan

Dit was ook niet al te best, en het ergste was er hier zelfs al af

2 likes

Gasten ik zit te eten! Bedankt he :dizzy_face: weg eet lust
Godsamme wat goor, hoe zou de rest van het huis eruit zien…

1 like

Wat beweegt iemand om juist bij jou aan te bellen met een zak van dat spul?
Heb je het overigens gekocht? Het lijkt er wel op.

Is iemand die regelmatig zolders en huizen leegmaakt. Ik heb hem ooit eens aangesproken mocht hij uurwerken vinden ik die altijd koop. Ik heb hem al een paar keer enkele tientjes betaald voor rotzooi, maar uiteindelijk heeft dit geloond. Natuurlijk heb ik de volledige zak gekocht, zonder ƩƩn seconde na te denken.

1 like

Denk je, damn. Al is hij nog zo ranzig die 125 maak je wel iets moois van.

1 like

Ik hoop binnenkort enkele mooie foto’s te posten.

2 likes

Hahaha…nee, helaas bij mij ook nooit! :laughing:

Het is wel een leuk topic overigens! :+1:

1 like

Gaaf! De Speedmaster en de Certina DS-2 zijn sowieso al heel leuke klokjes! :relaxed:

Zo heb ik ze het liefst.
Het vuil dient ook ter bescherming van de kast.
Maak je soms de mooiste klokjes van…

2 likes

Ik dacht idd dat mijn recente aankoop van ā€œTop gepolijst klokjeā€ goor was…eerste indruk viel mee, totdat de bezel der idd af ging…

deze was voor de moment toch wel de topper bij mij,afkomstig van rusland, ik dacht dat half rusland er nog aan hing,

maar nu is ie zooooooo !!!

het bandje is nog wel het oude (bhaaaaah!!!) maar het draagt zoooo! comfortabel ! (sharkskin denk ik)
groetjes, wekke
ps: leuk topic

7 likes

Dit valt nog reuze mee :wink:

1 like

Zal volgende keer eens een foto van mijn zus haar airking nemen voor ik aan de jaarlijkse poetsbeurt begin , ze staat er mee in haar frituur aan de franse kust … do i need to say more ?

3 likes

Ik toonde daarnet de speedmaster 125 aan een vriend, en die vroeg me of ik ze van het kerkhof had.

1 like

Fixoflex in de ultrasoon