Goed om te horen! Met zo’n bedrag van een speedmaster lijkt het me extra spannend
Dankjewel Donkq!
Dankjewel Lux, ik had het gezien, mooi dat je hem nog steeds koestert!
Dankjewel Joenglejacques!
Dank voor het delen! Mooi en die stalen retainer was een goede upgrade, gelukkig was hij verder goed en heb je er veel plezier aan beleefd! Hoe kwam je zo op deze uit? Zag je hem gewoon voorbij komen ergens?
Om te letten op zo’n quickset datum is ook een goede tip!
Dankjewel Cav! Zo mooi dat je die van je opa hebt en je hem nog in volle glorie kunt dragen!
Heeft iemand van het forum je geholpen met het repareren?
Dankjewel Rex11!!
Dankjewel wbsoft! Wat gaaf om die passie te horen! Ideaal dat je het eerst kon ontdekken en proberen met afgedankte exemplaren en dat je zo, met vertrouwen van een ander, die vaardigheden geleerd hebt! Dat lijkt me eigenlijk ook het allergaafste, dat stel de staat valt tegen, dat je het dan zelf kan servicen/verbeteren/repareren! Dankjewel voor het delen!
Mee eens!
Ik smul van de verhalen en leer al gelijk een hoop!
Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.
Ondanks de verse service van de UG FS ![]()
Toegegeven, niet geheel zorgeloos. Oppassen met water en onderdelen zijn veelal wat lastiger te vinden. Maar dan heb of had je ook wat.
Anyhow, van harte welkom @Wentl
Voor wat betreft vintage: lezen en leren. En maak vooral ook gebruik van de enorme hoeveelheid kennis hier op het forum.
Ik was bewust aan het zoeken naar wat kleinere gouden (10micron plated in dit geval) vintage modellen op leer, om te proberen of dit bij me paste.
Veel charme, vond vooral de markers, sunburst plaat(in supermooie staat), en kastvorm erg mooi.
Vond deze bij een verkoper uit VK met veel goeie recenties.
Nog een tip met vintage, bereken in de prijs die je betaald altijd een onderhouds beurt bij, tenzij je documentatie bijgeleverd krijgt dat dit recent is gebeurd.
Dankjewel RichardvanM!
Dankjewel Anthony! Ja goede tips!
Ah leuk! Ik kan me voorstellen dat deze je trok!
Ah zelfs op afstand gekocht, dan krijg je natuurlijk die uitspraak “buy the seller, not the watch”.
Ah ja precies, dank!