Ik heb er zes, dat is ook het maximum. Daarmee zit mijn Pelicase vol. Bij een volgende aankoop moet er wat weg. Al kan ik vast een argumentatie bedenken om dat te omzeilen.
Hier 19, waarvan 8 quartz, 1 kinetic, 8 automaten en 2 solar.
Van deze 19 hebben er 2 emotionele waarde, omdat het de eerste echte horloges waren die ik destijds kocht.
Op dit moment 3.
- dress
- daily
- tool/ sport.
Perfect zo een drietal. Daily wordt waarschijnlijk nog ooit geupgrade. De g-shock en Edox blijven vanwege emotionele waarde. alleen mis ik nog een chrono.
Ook van plan om nog een horloge uit een hogere prijsklasse toe te voegen aan de collectie. Dot wordt of de upgrade van de daily of een chrono.
Ik wil er nooit meer dan 4/5 hebben. Kan er toch maar een tegelijk dragen.
En dit horlogekistje met plek voor de bandjes is onderweg:
a.u.b. bericht verwijderen.
Dan moet je ook niks posten in “Wat draag ik vandaag” of NA topics aanmaken. Sterker nog. Dan kun je dit forum wel opdoeken.
We hadden ooit een enigszins besloten lounge voor dit soort topics
Ik snap op zich het punt wel maar je zet er niet je adres bij. Ik neem aan dat de meesten wel snappen dat je niet uitlegt waar je precies woont.
Zat op 30-35 stuks, nu nog ruim 20. Mag nog wel minder maar ben nog niet zover. Redelijk divers, voorliefde voor duikers en chrono’s. Mix van vintage en modern, Seiko en Omega, microbrands. Heerlijk
En lekker wat foto’s, net zo leuk
Ach, 1 submariner is meer waard dan mijn hele collectie, dus aantal zegt helemaal niets
Ik denk dat het erg meevalt… …de PP chronograph perpetuals, Limited Ed. Richard Mille’s en de Philippe Dufour Duality’s vliegen me nog niet meteen om de oren. En evenmin de specifieke adressen inderdaad. Maar, iedereen moet/mag/kan zelf bepalen of het voor diegene handig is om hier (te)veel uit de doeken te doen.
3 stuks.
Volgende stap is de Vostok en de Casio weg voor de ideale beater/weekend klok. Heb nog absoluut geen idee wat, kan dus kan nog wel even duren…
we told you so…
Mooie uitgekiende collectie! Chapeau.
Nooit geteld, doe ik ook niet, ben wel HMT verslaafd en vintage horloges met een clean wit/champagne dial, dauphine wijzertjes, handwindertjes… terwijl mijn 99% daily beater een automaatje is…
Ik heb er 2… de superocean die ik dagelijks draag. En een Swiss military voor als ik weet dat het te gek gaat worden op festivals.
De superocean gaat netjes elke avond in zijn etui maar de swiss military ligt gewoon op de kast.
Had er 17 of zo…Toen terug naar een stuk of 5 met 2 toppers. Nu geen toppers meer en weer naar 8 en 2 die straks binnen komen. Ik ben een ramp…
Zonde. Welke 2 toppers liet je gaan?
tot de N