Hoeveel mensen zijn er met een 'miljoenen' collectie?

Nee, ik zag een tafel vol met horloges, en de omega’s herkende ik van een afstandje… dus toen gevraagd of ik ff aan mocht schuiven :wink: daarna wist ik dus wat er ongeveer lag…

1 like

Ja joh. Weet je wat de term ‘gemiddeld’ betekend?

Het lijkt me alleen een sterk verhaal dat het richting de miljoen gaat. Als je een collectie twv een miljoen bezit en je gaat op vakantie naar een plek die je kunt omschrijven met ‘huisjes’… Maar goed het zijn allemaal aannames.
Leuk om in ieder geval andere liefhebbers tegen te komen!

Zeker. Maar ik snap niet goed hoe jouw ‘berekening’ bewijst dat het verhaal van TS onzin is.

Ik heb wel eens iemand ontmoet die meerdere horloges bezit die richting de 100k per stuk gaan. Moet je eens kijken wat dat doet met je gemiddelde ;).

1 like

Let’s call it plausibel.

Maar ik ben geneigd dit met een korreltje zout te nemen. Een miljoen is echt wel heel veel. Dan ga je niet op vakantie naar een vakantiehuisje, toch.

Wat ik weet van mensen met veel geld is dat ze vaak helemaal niet zo uit de band springen en wel enige waarde aan horloges hebben maar vaak niet excessief.

Verder heb ik met vakantiehuisje en een dikke portemonnee wel min twijfels. Wie gaat er in godesnaam op een vakantiepark in een naar ik aanneem niet beveiligd huisje een dure collectie meenemen en deze ook nog eens zichtbaar uitstallen?

En dan ook nog aan een wildvreemde laten zien wat er elders nog moet liggen? Het kan maar ik zou het never nooit doen en met een dergelijke collectie ook niet op een parkje vertoeven.

De mensen die ik ken hebben hun eigen huizen over de wereld die als ze er zelf niet zijn als 5 sterren accommodatie te huur zijn. En anders vertoeven ze in de duurste hotels maar het kan al heb ik zo mijn twijfels.

3 likes

Vind ik een rare aanname. Mensen gaan niet alleen vanwege budgettaire redenen naar vakantieparken. Net zoals dat niet iedereen die in een tent kampeert een sloeber is, er zijn mensen die dat gewoon leuk vinden (snap ik ook geen reet van overigens).

6 likes

Hele volksstammen die graag tussen de kampers en dronken Polen zitten in zo’n park.

2 likes

genoeg vakantieparken met huisjes van 1000+ per nacht hoor.
plaatje voor de sfeer

10 likes

Hahaha, ik heb toch nergens aangegeven dat ik in een vakantiepark zit… hahahaha… er zijn ook nog meer huisjes te huur in de wereld dan een huisje in een vakantiepark…

2 likes

Ben ik wel eens geweest, zo’n bungalow in Bora Bora met een glazen vloer en een privé zwembad. De omgeving is spectaculair, maar het resort was aan het aftakelen en het eten op het hele eiland was slecht.

2 likes

Ja, kan ik me voorstellen, daarom was ik ook zo verbaast dat deze meneer alles lekker op tafel had liggen. Maar nogmaals, ben ergens waar straatroof nog uitgevonden moet worden…

En mijn ervaring is dat liefhebbers, als ze andere liefhebbers tegenkomen (vooral als die zeer ongevaarlijk lijken in combi met zwangere vrouw + baby zoals ik) het graag even willen laten zien…

4 likes

Ik zeg ik niet onmogelijk alleen verwacht ik het niet snel. Maar wat je zegt als de omgeving veilig is dan zou iets dergelijks goed kunnen.

1 like

Denk dat ik wel een miljoen kwijt ben aan mijn flippergedrag.

6 likes

Ik heb wel een paar miljoen zandkorrels in m’n tuin. Voel mij rijk.

3 likes

Ben nu wel heel benieuwd :sunglasses:
Maar geniet van de vakantie! Leuk om medeliefhebbers tegen te komen.

1 like

Ik ben nog een miljoen jaar bezig als ik ooit al dat kötonkruid uit m’n tuin wil krijgen! Pfoeh!:cold_sweat::face_with_symbols_over_mouth: Nou ja, eerst maar 'ns een lekker ijskoud :beer: Mañana!:grin:

2 likes

Ken er eentje …

Als ik er al eentje ken moeten er zeker een boel meer zijn.

1 like

op HF zijn dat er 32 heb ik vernomen.

1 like

Precies ook mijn tactiek…

Als antwoord op je vraag, ik denk 143

1 like

Pff onkruid ja mijn tuin is wat ik liefkozend noem een lekker weids en natuurlijk tuintje. :grin:

Gezondheid. :beers:

1 like