Welkom aan boord! Je zou eens kunnen kijken naar een Seagull 1963 in 38 mm. Mijn polsen zijn een stuk groter, maar ook de kleinere pols zou deze goed moeten kunnen hebben. Sowieso een heel leuk horloge! Die Boldr is trouwens ook tof.
Aha, dank voor de tip. Dat wist ik niet.
Dit is wel een hele leuke inderdaad! Bedankt voor je tip, hier ga ik verder in duiken!
Het valt soms ontzettend mee! Zelfs deze 41mm vind ik helemaal niet gek al zeg ik het zelf een kwestie van proberen!
Haha bedankt! Ik ben er ook geen ster in, met mijn ingenieurs titel doe ik dan ook helemaal niks ik ben lekker kunstenaar geworden
Er gaat er een rond als “fiffer” in dit topic.
Mocht je niet op de hoogte zijn, Fiffer is forum-slang voor Flipper it forward: horloges die door forumleden ter beschikking zijn gesteld en die steeds naar de volgende op de lijst worden doorgestuurd. Lees het topic eens door, dan kun je je naam op de lijst zetten en het horloge uitproberen voor je beslist of het iets is of niet.
Wat een leuk initiatief! Goeie tip
Bij een sportiever model mag het best wat groter zijn, zoals je foto bewijst, en die polsmaat is maar een richtsnoer hé… ik vind de breedte van een pols belangrijker in combi met de L2L maat.
Het allerbelangrijkste blijft ook persoonlijke voorkeur! Je wilt niet weten hoeveel mini polsjes ik heb gezien met een 45mm duiker er aan
Ieder zijn ding!
Nee, inderdaad. Die staat goed. Kwestie van passen, heb ik begrepen.
Welkom
Hoi Wies,
Welkom!
Mocht je budget wat hoger liggen dan de genoemde modellen, welllicht dat een Longines Legend Diver (36mm) wat is?
Geen field of maanfase, maar prachtig horloge, verschillende kleuren.
Thanks! Nomos staat inderdaad op mijn lijstje, mooi bauhaus!
Welkom Wies. Leuke OceanX. Laatst een groene dial voor mijn vrouw besteld. Is er erg content mee.
Leuk! Ook een chrono model? Eerlijk gezegd draag ik deze niet zo vaak, net een beetje aan de lompe kant wat het oncomfortabel kan maken!
De nieuwe modellen hebben wel een prettiger formaat.
Welkom Wies op dit leuke forum, zat keus toch met kleine maatjes
Welkom en nog veel plezier op ons mooie forum.
Welkom!