Hommage van Chinese fabriek of gevestigd merk, wat is het verschil?

Misschien denkt hij zo eerder TL-2 te verwerven? Ik neem aan dat hij ook de melding krijgt dat 'ie beter één bericht kan maken en daarin de opmerkingen waar hij op wil reageren dan citeert… Leest een stuk prettiger, in elk geval.

1 like

Ja, of dat bericht dat 50% van de berichten van jou zijn als poster, of je anderen ook even de kans wil geven :joy:

1 like

Deze

en deze

en deze

en deze

en deze

en deze

en deze

en deze

en deze

… had je ook in één reactie kunnen combineren, zoals deze :point_up_2:t2:. Dat leest wat prettiger voor de andere gebruikers en geeft ook wat minder het gevoel dat een topic door één of enkele leden gedomineerd wordt.

:wink:

4 likes

Hahhaha :sunglasses::+1::joy:

Hij reageert zelfsd op zijn eigen berichten… :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

2 likes

Hahhaha :sunglasses::+1::joy:

Hij houdt mijn topic wel lekker op gang🥳

1 like

:rofl: :rofl: :rofl:

Willen jullie Watchbezel

• verder met rust laten :+1: :heart: :robot: :pray:
2 likes

Oke, zullen we niet meer doen​:face_with_peeking_eye::partying_face:

Nou, de discussie is 1. Al veertigduizend keer eerder gevoerd, 2. Overgenomen door Rene/Ener/etc en 3. Al een tijdje niet meer on topic :hugs:

Veel toffer. Inderdaad meer zijn eigen smoel. Dat heeft invloeden bij Rolex weg zonder te veel op die look te kruipen. De Freediver en Seafarer zijn ook leuk.

• En als @Watchbezel nog mee leest, het feit dat ze de commuter en summiteer maken doet niks af aan de horloges die ik meer “eigen” vind.
2 likes

Justement, @Fate_Amenable_To_Change

• Eigenheid kent zijn tijd, maar is dan ook vaak ‘transient’ i.p.v. een vaste waarde in een collectie :wink::+1:

Ik vind dit niet hetzelfde.

Dat is ook iets anders maar voor mij hetzelfde gevoel :slightly_smiling_face:

Nee inderdaad maar denk je echt dat bmw daar onder lijd?

Mooie hommage toch?:slightly_smiling_face:

Allebei helemaal ruk en de bekende merken zouden er een keer moeten tegen optreden.

1.Het merk tja het hoe je er over denkt he.
2. Er zijn ook voordelige Europese producten te koop.
3. Waarom moeten we Chinese fabrikanten steunen
ze worden al veel te veel gesteund.
Denk er maar een over

Hiermee argumenteer je nog niet waarom.

1 like