Ik ben 54, ben niet meer zo snel met mijn zelfbevlagging
Dan kom je net kijken jochie
dan begint het juist toch?
Zal het aan de baas vragen. Lees:vrouw
Nou daar gaat ie,
Heb me rot gevlagd. ik vlag bijna nooit iemand.
Heb mezelf flink bevlagd. De discrepanties waren duidelijk
Ik zie het meer als op school een Nederlands boekverslag kopiëren plus vertalen en in te leveren bij de Engelse les.
Vindt ze sterk op elkaar lijken.
Er is hier al veel over gezegd, maar wat is dan een hommage gemod met de wijzerplaat van het merk waar het een “hommage” aan is?
In mijn ogen heb je dan een hommage die je er echt(er) uit wilt laten zien. Wat mij betreft fake.
Daarmee suggereer ik niet dat de bezitter/aanbieder slechte bedoelingen heeft. Temeer omdat hij het duidelijk vermeldt.
Maar of het dan op het forum thuishoort…?
Neem het eerste polshorloge wat ooit gemaakt is in je hoofd. ( Ik ga geen merk of type noemen ivm claimen )
De horloges die daarna zijn gekomen zijn allemaal “homages”.
Topic kan dicht.
Eindelijk
Dit opent perspectieven voor een poll:
- Hommage of Klommage: geen probleem, kom maar door
- Heren dragen hommages, klungels Klommages
- Het is g*d allemaal jatwerk. Ga eens sparen dan!
- Eigenlijk ben ik een slappe l*l zonder mening
Nou, dit vind ik dus geen hommage. Dit horloge heeft een eigen smoel ondanks het feit dat er overeenkomsten zijn. Iedereen ziet toch dat dit geen Datejust is? Bij de Chinese merken heb ik veel meer het idee dat ze het originele ontwerp zoveel mogelijk proberen te kopiëren.
Kunnen we trouwens gewoon stoppen met de term hommage. Een hommage is een ode of eerbetoon. Dat is het doel van de Chinezen niet. Ze proberen met het kopiëren van de horloges zoveel mogelijk geld te verdienen. Ik zou er veel beter mee kunnen leven als mensen dit gewoon toegeven. Alvast bedankt voor de medewerking.
Snotverdorie, zelfs daarmee apen ze de oorspronkelijke fabrikant na!
Inderdaad! En hommages zijn er voor bedoeld als eerbetoon. Dat zijn deze horloges allesbehalve. Zou u trouwens zo vriendelijk willen zijn met het stoppen met vloeken, anders dien ik u te rapporteren.
Idd, daar staat hommage voor en zo hoort het dan ook. En als je dan een hommage wil maken gaat dat in overleg met degene met het originele ontwerp toch ? Er is toch nog wel iets heilig ?
Wiens economie je sponsort.
Verder niets.
Oké, dus hierbij