Kek karretje!
Dank je wel Remco!
Zal ik ook nooit doen, dan liever een hommage dan is het iig duidelijk dat je hem niet kan betalen.
Over een Ferrari gesproken, wat is de ideale leeftijd om er een tij rijden? Wat is de ideale leeftijd om een Rolex te kunnen dragen?
Als ik het vertaal naar een Ferrari,
20-30 jaar zal de auto van pappa zijn
40-50 jaar midlife crisis
50-60 jaar oude zielige man
Hoe enorm onbelangrijk, en onjuist. Heel veel mensen die het wel kunnen betalen, kopen nog steeds eerder een Davosa of zo, in plaats van een Rolex.
Dat weet ik niet, maar mijn leeftijd is wel altijd ideaal voor Omega😀!
Dat lijkt helemaal niet op een Ferrari, replica of niet… maar toch proficiat met je nieuwe hommage aan de echte 500
Dank je wel, zo is dat, het is er een van de grote 3: Lelijke Eend, Kever en 500!
De eerste twee heb ik in het echt gehad, daarom nu de hommage aan de oude 500.
Meteen een mooie achtergrond voor m’n horloges (allemaal echt😀).
Erg leuk filmpje!
En bedankt… weer een merk om eens naar te kijken al doet dit mij m eer denken aan een Omega.
Inderdaad, je volgende aankoop een Beetle (maar ze maken die ook al niet meer dacht ik) en een hommage aan de 2CV wordt helemaal moeilijk…
Dus proficiat met de enige nog nieuw aankoopbare hommage van één van de kleine “grote” 3
Dank je wel!
Vergeet je de’r niet eentje? De mini. Daar is menig ouwe zak hier ook mee opgegroeid of in begonnen zoals ikzelf…
Haha, je hebt gelijk, ik heb een knalgele Mini automaat gehad!
Wijs!
Hahahahaha you should.
Dat was een mooie binnenkomer op HF. Maar gelukkig vergeven wij. Vergeten is iets anders.

Hans, ik zal niks zeggen over het rode kappersautootje (die wel een heel vrolijk interieur heeft trouwens), maar een SKX is verre van een Rolex hommage .
“Het spijt me oprecht” Han, het was een ongepast grapje en zal niet weer gebeuren!
20-30 jaar: voetballer of onderwereld. Maar dat hoef je niet zo te vertalen naar Rolex, want Rolex is toch meer een middenklasser
Ik zet het in mijn bio. Voor het geval dat je het vergeet.