Eens.
Recent weer een prijsverhoging van Rolex 350 er gemiddeld bij…
Eens.
Recent weer een prijsverhoging van Rolex 350 er gemiddeld bij…
Maar dat is geen hommage, maar een Neppert!
hmm, kom maar op.
Ik zeg niet dat ik d’r uit m’n bed zou schoppen hoor. Of tenminste, nu wel, anders wordt m’n vrouw boos denk ik
Maar die bovenste dame, daar werd ik een klein beetje verliefd op (toegegeven, haar heb ik in het echt gezien, Paris niet). Als je d’r op straat tegen zou komen en even niet goed oplet loop je haar zo voorbij.
Bij Sinn ook, schande! Wat is je punt?
Wat, die 316 of de M badge? Geen van beide hoeft nep te zijn. Ik had het in dat deel van mijn tekst dan ook over wat ik van mods vind, maar dat terzijde.
…I’m with stupid!
Ik denk dat je redelijk makkelijk voor het echte werk kan gaan, maar dat het ook een kwestie van keuzes is. Sommige mensen hebben een hele horloge doos vol met allemaal Watch2Day spul, voor dat geld had je ook een Speedmaster Reduced kunnen kopen. Vintage Omega Seamaster heb je ook al voor 350-600 euro. Kwestie van de collectie eens goed opschonen en voor het echte werk gaan.
Daarnaast heeft Seiko voor ieder budget kwalitatief super duikers met automaat, bang for buck level insane👍
Was van het weekend bij de Ryder Cup, nog nooit zoveel Rolexen gezien, echt niet normaal. Rolex is één vd hoofdsponsoren, ik denk dat elke Fransman die het afgelopen jaar een Rolex heeft gekocht, een kaartje heeft gekregen of zo…
Niet op het forum, da’s vragen om gedonder, maar als we ooit een broodje breken met de daarbijbehorende wijn kunnen we zeker een rondje bakkeleien.
Damn! Nou ben ik serieus jaloers!!
Sorry, maar met je simpele 4-pitter door een paar badges [ voor een tientje op internet te koop) net doen alsof het een M3 is, vind ik hetzelfde als een nep-Rolex dragen
Autorijden doe je sowieso om verantwoord van a naar b te komen. De weg laat niets anders meer toe.
Als ik gevoelens van snelheid en sportiviteit wil ervaren pak ik wel een willekeurige motor.
Je blijft selectief quoten dat maakt het een tikje lastig. Ik zal zelf de gehele tekst er maar even bij halen met het risico dat we elkaar dan nog niet vinden…
Dat dus.
Ryder Cup! Serieus? Gaaf man…
Naar analogie van je antwoord: Volgens mij ben je even de weg kwijt!
Was het maar zo. In de afgelopen 23 jaar heb ik bijna een miljoen kilometers afgelegd in een zeer breed scala aan auto’s, en dan is de sjeu er een beetje af.
Op motoren heb ik nog maar 45.000 km gedaan, dus dat is nog leuk. Vooral op b-wegen.
Om dat on-topic te relateren: Zo kijk ik inmiddels ook tegen horloges aan. Er heeft zich een zekere comfort-zone ontwikkeld waarbinnen ik dingen mooi of comfortabel vind, maar voor status of het moetje hoeft het absoluut niet meer. En als ik niet warm of koud wordt van bepaalde iconen zijn replica’s of hommages van die iconen nutteloze energie.
Ik kom toch nog weleens op een tolweg een eindje Duitsland in waar het gas goed op de plank kan.
Recht vooruit dan? In een bocht houdt een goede sportieve voorwielaandrijver een motorfiets bij. En laat bochten nou net zijn wat hard rijden voor mij boeiend maakt. 300 km/h is maar heel even leuk…
Een 316i waar ook “M” op staat betekent helemaal niet dat men probeert een M3 na te doen. Mijn laatste BMW had ook een “M”-badge. Dat sloeg op het sportonderstel dat er af fabriek onder gegaan was.
Da’s misschien wel het laatste stukje van mijn “probleem”. Je kan je met Rolex alleen onderscheiden als je met heel veel moeite een heel uniek model weet te onderscheppen. Dat wordt dan vaak tweedehands, want bij nieuw creëren ze bewust schaarste.
De reguliere modellen zijn mijns inziens alleen echt onderscheidend als je je bevindt tussen mensen die minder voor een klok over hebben.
Ik heb 1x een Engelbarts gezien, moet de tweede OOIT nog tegen komen. Mag dan niet ieder z’n smaak zijn, het geeft mij veel meer het gevoel iets bijzonders om m’n pols te hebben.
Klopt, ik heb ook een M-pakket, overigens de badges “afbesteld”.
Maar ik doelde meer op de petjes die hun 15 jaar oude 316 met een M3 badge beplakken en een Wehkamp sport|uitlaat eronder steken…
…I’m with stupid! Oftwel, 100% herkenbaar.
Gezien mijn budget: liever meerdere horloges dan 1 duur horloge (hoe geavanceerd dan ook).
En bij Seiko, Tissot en Steinhart kun je zonder meer héle leuke horloges kopen die je de kop niet kosten èn het volgend jaar nog gewoon doen
Houdt een Rolex er zo snel mee op dan?