Horloge aan of uit aan de tafel

Nee ik hou hem.aan, wat heb je er anders aan :laughing:.
Je kan hem buiten ook stoten maar daar draag je hem ook dus ik snap niet waarom.je hem.af zou doen. Zonde vind ik :slightly_smiling_face:.

Ik vind Joe Rogan méér een ‘dork’ dan Macron…

Fijne feestdagen :+1:

but-umm

Hier ben ik het mee eens. Iedere keer dat ik denk dat zoiets bijna gebeurt of misschien is gebeurd (doorgaans middels een mouw, dus dat scheelt nog) dan verkramp ik toch. Vandaar dat ik dikte en slanke sluitingen echt van belang vind. Daar scheelt iedere (halve) mm.

2 likes

Heb ik ook als ik mij weer eens heb laten gaan met het kerst diner, en rennen dat ik dan kan

2 likes

Ik moet toegeven dat ik aan andere tafels dacht. Bij kerst is de kramp vaak ook ongerelateerd al aanwezig

2 likes

Eh niet iedereen hier hoor! Ik kijk naar jou @koekoek. Of was het juist andersom? Buiten wel maar binnen niet?

1 like

Ligt er aan wat ik om heb.

Heb je je Daytona nou al?

4 likes

Het zijn vaak momenten hè… :wink:

6 likes

Horloge op de tafel?

2 likes

Work in progress

3 likes

Wel een lekker zachte tafel, zo te zien.

1 like

Ik vraag me echt af waarom je dan een horloge koopt :laughing:. Ik draag mijn dure winterjas ook alleen binnen :wink:.

2 likes

Je kunt het, spekboy!

1 like

https://youtu.be/RbtPXFlZlHg?feature=shared

Tja, jij zou het verschil tussen vingers en armen moeten kennen. Want als je het in de vingers hebt heb je je horloge niet om, en dat is wel gevaarlijk. Nog een reden om nooit onder tafel je horloge af te doen.

Niet af doen, maar juist over je blouse. Dan heb je meteen gespreksstof :smile:

3 likes

Ok, maar: aan tafel dan ook de brilpootjes óp de oortjes of óver de oortjes :face_with_monocle:

1 like

Als we dat doen, dan is mijn vraag ook: broek aan of broek uit aan tafel?

Ik weet niet wat het bericht moet zijn (had geen geduld voor de video)