Horloge aanschaffen, of wachten?

… over :grin:

Er liggen altijd mensen op de loer wanneer er een goedkope Rolex duikt.

1 like

Gewoon kopen die rolex of breitling. Waar jij je goed bij voelt mvg menno.

Nouja ik werk ernaast. Dat ik een lucratief bijbaantje heb is idd erg leuk :slight_smile:

1 like

Als jij t waard vindt om jezelf met een mooi horloge te verwennen waar je zelf voor gespaard hebt? Doen! gr Folkert

Ik zeg nee, wacht even, je komt nog genoeg wensen tegen in de nabije toekomst (auto, studie, huis) waar het geld beter aan gespendeerd kan worden. Koop nu een mooi entry level (Tissot heeft kwalitatief goede horloges, ik zweer erbij) en bewaar de rest voor de nabije toekomst, een higher end horloge komt later wel.

Er lopen veel mensen met een nep-Rolex rond. Ik vermoed dat je in jouw situatie (JONG) niet het voordeel van de twijfel krijgt. En dat is oprecht jammer, want jij weet immers hoe het werkelijk zit.

Koop een stijlvol horloge voor een prijs tot 500 Euro en geniet daar volop van. Dat bedrag kun je er altijd weer bij sparen en dan komt die Topklok er toch wel een keer. Het leven biedt zoveel uitdagingen die ook (veel) geld kosten.

1 like

Volgens mijn kan de TS maar net een Rolex betalen als ik zijn verhaal goed interpreteer. En ik ga er dan voor het gemak vanuit dat het niet om een platina daytona gaat waar hij over twijfelt. Als je als 20 jarige maar net een 10k op je rekening hebt is dat bizar weinig. Ik zou het geld gewoon lekker bewaren voor andere dingen.

Dit topic staat vol onzin, maar u spant toch wel de kroon. Chapeau.

13 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

7 likes

Nou als je je hele leven tot je 20e gespaard hebt is 10k ook niet veel toch?

1 like

Er zijn extreem veel die dat niet, of minder, hebben… Sterker nog; ik denk de meesten.

On: ook ik zou eerst een andere klok aanschaffen. Liefst van dit forum, dan mag je er vanuit gaan dat het goed zit. Of plaats wellicht een ‘Gezocht’-topic met je wensen.

Succes en geniet ervan!

Nou ja ik vind het heel weinig rond die leeftijd. Blijkbaar ben ik een uitzondering daarin.

Ik ga er even vanuit dat je weet waar die ‘k’ voor staat.

2 likes

Uiteraard weet ik dat die voor 3 nullen staat :wink:

1 like

LOL toen ik 20 was stond ik standaard rood…studenten hebben het niet zo breed :slight_smile: met 10K op je 20e vind ik dat je het goed doet…

1 like

Ik denk dat dat afhangt van je situatie. Studeer je nog of heb je een vaste baan? Woon je bij je ouders of op jezelf? Wat zijn je vaste lasten?

Gewoon zorgen dat je pas later een vaste relatie krijgt, van al dat geld wat je in vrouwen stopt kun je makkelijk een rolex en een breitling kopen :wink:

Ik doelde op studerende personen.

Studenten zeg maar…:wink:

Lijkt me sterk dat er veel studenten zijn met veel meer dan dat op de bank…