Die bovenste kan net, de andere twee zou ik zelf niet doen.
De moonswatch is idd een leuke zoektocht voor dit budget. Lug to lug schijnt 47,3 te zijn dus moet mooi passen.
Ik zou ook zeker eens bij Dan Henry kijken.
???
Die jongen zoekt zoiets.
Dan ga je hem toch geen plastic prul aanraden.
Ja dat was ook een grapje Eddiel. Vandaar de LIP als serieuze suggestie.
Lees sowieso dit eens:
Welkom op het forum en direct een gratis tip van Dao
Ik heb met ongeveer dezelfde polsmaat het liefste 38mm en hooguit 39mm, het liefste heb ik iets van 36-38mm max.
Maar het ene horloge is niet het andere, dikte, grootte van de wijzerplaat etc bepalen allemaal het aangezicht op je pols. Heb je een hele dunne bezel dan heb je dus meer plaat en oogt het groter.
Ik heb horloges van gelijke dikte gehad maar als het een vlakke zijkant is zie je de dikte, hebben ze dat zoals bij CW bijvoorbeeld van onderen weggefreest valt het minder op.
Maar sowieso probeer alles in het echt om de pols te krijgen om het goed te kunnen zien.
Succes met je zoektocht.
Koop een certina ds action met 38 mm perfect koop nooit een vrouwen model dat gaat in je hoofd zitten
Verrek, er staat er een te koop!
Ik geloof dat die verkopert een pols van 16,5cm heeft duss…
Edit: oh wacht, €200-€250 gaat ‘m niet worden
Voer voor de complotdenkers
De sinn 356 is geloof ik 38,5cm best wel klein genoeg voor een 17cm pols. Je hebt trouwens geen klagen. Ik heb met 16,25cm niet het gevoel dat ik erg gelimiteerd ben. Er zijn zat mooie horloges die me passen. Plaatje voor de sfeer ( bestaat ook in zwart en witte plaat)
Edit: had het budget ook over het hoofd gezien. Beetje doorsparen dan maar?

Edit: oh wacht, €200-€250 gaat ‘m niet worden
Nog 48 upjes wachten…
Ouwe pluggert
Wat jammer dat je niet een volledig stalen hebt, die zou ik wel willen proberen.
Goh, wat aardig dat je TS die horloges voor ca. 250 Euro aanbiedt…
Deze Boldr misschien? Titanium, quart, chrono en 38mm
Even op de site kijken, zijn meer kleurtjes :https://www.seriouswatches.com/collections/boldr/products/boldr-rally-wells-iii-junior
Het enige goede antwoord……
De Seagull 1963 38mm automatic Chronograph binnen budget. NATO voor sportief, leer voor dress. Klaar.
Je was me net voor!
Ik heb zelf polsen van 17 cm en heb de panda van 40 mm
Ik heb ook een seamaster van 42 mm en die staat ook nog prima L zeg ik het zelf. Ik zou me niet zO druk maken om je pols maat hoor.

Nog 48 upjes wachten…

Ouwe pluggert
Wat jammer dat je niet een volledig stalen hebt, die zou ik wel willen proberen.
In dat geval heb ik goed nieuws voor je, want hij is toch echt volledig van staal