Het horloge waar je 32 likes voor kreeg
Nah, nee hoor. Geen echte bang for the buck.
Goede bang voor meerdere bucks
Aanvaard, het mag gezien worden
Basic horlogeās met een prima tikkend automaatje, Seiko SRPA23 (zilver) of SRPA25 (staalblauw). Prijs ā¬225 - ā¬300.
Best bang for ze buck?
Dat ligt voor ieder persoon en ieder budget anders.
Is ook afhankelijk van de persoonlijke smaak.
Merken en modellen noemen is dus heel relatief.
Tot uw dienst.
Steinhart
Zonde van zoveel antwoorden hierboven: Certina (maar eigenlijk voornamelijk de oudere DS modellen)
Hehehehehe⦠Ik denk in plaatjes. Misschien toch eens zoān ding kopen, voor als moeders de vrouw en ik weer met rookworsten, zweepjes en kokosolie aan de slag gaan.
Casioās van tientjeswerk zijn inderdaad moeilijk te kloppen dus ik sluit me, on-topic, er bij aan.
Ik vind erg veel voornerg weinig. Real live echt een topper is het, afwerking en bouw zijn echt van behoorlijk hoge kwaliteit .
ā¬205 .
Caliber No.: SII NH38A
Case:316L Stainless steel 42mmX 48.5mm
Band:316L Stainless steel 22mm width engineer bracelet
Clasp:Three-fold clasp with push button release
Glass:Sapphire crystal with anti reflective under coating
Water resistance:300M(1000ft)
Case size: Diameter 42.0mm Thickness 14.0mm
Bezel:120-click unidirectional ceramic bezel
Crown:Screw-Down crown
Lume:Super-LumiNova Dark Blue and BGW9 on hands, indices, and bezel marking
Het beste ābang for the buckā horloge is het goedkoopste horloge dat aan al jouw eisen verwachtingen voldoet⦠en dat zal voor iedereen anders zijn
Maar als je een lijstje maakt met jouw wensen (eisen) en dan zoekt naar het goedkoopste horloge dat jou kan bekoren (en dat jou bekoren is zeer belangrijk) zul je de meeste bang voor je buck krijgen.
Maar uiteindelijk is ieder horloge dat duurder is dan die 5 euro horloges van Aliexpress te duur en overpriced
En dit, mijn beste @Fate_Amenable_To_Change moet je eens verruilen
voor het abstracte denken, gaat een wereld voor je open, dat beloof ik
Jij hebt geen idee hoe mijn plaatjes er soms uitzien. Ik hoop zelf altijd maar dat de helft abstract is.
Zeker weten doe je het nooit.
@Windhund, je blijft bij die ML uitkomen, zie ik. Daās een prachtig ding. Goeie band ook, trouwens. Verfrissend dat je daarmee als best bang for buck aankomt, dat inspireert mij om gewoon dit te zeggen:
Dat is toch heel simpel?
Of ze hebben gewoon lekker werkbare tolerantiegrenzen daar in de fabrieken
Dat vraag ik mij regelmatig afā¦
Vrijmibo begint gewoon heel vroeg
Helemaal mee eens. Draag nu dik een half jaar een military vintage chrono (7750) pdv afwerking. Ik blijf mij verbazen over de afwerking en kwaliteitsbeleving.