Nectar, een glas koude melk.
Maar goed ik… en misschien ook @louis zijn waarschijnlijk de melkmuilen van het forum.
Ieder gek z’n gebrek, niet ?
Noem het maar een gebrek Joris Driepinter, met melk meer mans.
Jullie melkmuiltjes hebben zeker vanavond Het Klokhuis gekeken?
(merk net dat ik eigenlijk wel een mini-crush heb op Anniek Pheifer)
Wijf! Kokhalzen van iets. Gewoon slikken…
Melk, de witte motor, om maar even on-topic te blijven.
Zijn trouwens geen uitspraken van mij, maar uit het verleden om melk te promoten.
Ik heb anders ook nog wel een witte motor, gaat er met een rotvaart in.
EXCUSES
Uit een glas of uit een beker?
Mensen die niet motor rijden zullen niet begrijpen wat ik bedoel…
En Ik reageer op jou Candide, totaal geen vervelende intenties overigens, en je hebt een punt. Boven de 30 graden moet je of blijven rijden of niet rijden. Stoppen is dan inderdaad alleen voor een terras en een ijskoud drankje. Onder de 8 graden is het eigenlijk net te fris. Alles daartussen is heerlijk.
En dan te bedenken dat er geen files bestaan, je een stuk wendbaarder (en bij defensief rijden, en vooruit kijken) misschien nog wel eerder een ongeluk vermijd…
Maar neem eens een proefles ergens, zijn zat mooie wegen tussen Nijmegen en Arnhem die je tijdens zon lesje eens aan kan doen. Je zult misschien nog wel je mening bijstellen
ach, vraag het de forumleden eens die bijv. een S2000 hebben…
8 graden? Ik ben wat dat betreft wel een koukleum. Mijn voorkeur gaat naar 15 - 30 graden Ben niet zo’n terraszitter, dus warm weer is gewoon doorrijden en geen gezeur!
Of een lotus.
Melk is goed voor elk.
En waar is het meer goed voor?
S2000
Aha, weer een.
Kan je nagaan hoe het destijds gepromoot werd, al dan niet terecht.
Voor de vissen. Mocht je t willen weten
Ah, een motor met zijspan… KTM die ook iets voor watjes met race-aspiraties wil leveren… Marketing-technisch handiger dan een 2e bril gratis…