Was ook zo begin 2000, terwijl een paar jaar daarvoor Subs aan de straatstenen niet kwijt te raken waren (bwvs). Hypes, straks zijn ze weer bij bosjes te koop voor retail en minder.
Dat is waar mijn logisch denken me ook bracht.
Tijd lijkt te vliegen maar toch echt pas 2 jaar.
En in space:
Jack Swigert droeg een Rolex GMT toen hij naar de maan ging met de Apollo XIII. Alleen hij kwam er nooit. En Michael Collins (Apollo XI) droeg een Turn-O-Graph.
Volgens dit artikel heeft Edgar Mitchel zijn GMT ook op de maan gedragen: http://www.rolexmagazine.com/2008/06/apollo-14-rolex-story.html
Het schijnt zelfs te zijn dat buiten de Speedmaster de NASA ook de Casio G-shock en de Timex Ironman heeft gecertificeerd voor ruimtevaarten. Mythe of waarheid??
Volgens Google zijn ze inderdaad beide gecertificeerd door de NASA.
Geen idee of die er bij staat, maar het schijnt een mythe te zijn dat een Rolex overal ter wereld gebruikt kan worden om te betalen.
Dat idee kun je krijgen door het topic te lezen.
Misschien heb ik daar geen tijd voor? #erismeerlevennaasthethorlogeforum#
Haha stoer hoor! Wat doet u hier dan überhaupt?
#hoemaakikmeermakkelijkvanaf#
Ik denk dat de 3 gewoon mooi staat omdat het datum venster ook op die plek staat, elk ander cijfer komt wat onlogisch over. Denk ik
Ps … gewoon een andere stad bezoeken en de rolexen liggen gewoon in de vitrine…(Berlijn)
Wel dat je hartslag meestal iets stijgt als je voor t eerst je eigen Rolex omdoet…
Volgens mij ben ik geen enkele uitleg schuldig. Maargoed ik waag een poging. Ik zie een (vind ik) interessante topic stelling. Die lees ik. Maar dat verplicht mij niet om alle volgende reacties te lezen (ik scrol er globaal doorheen). Zoals ik al aangaf om de reden dat alle reacties lezen laat staan er op reageren heel veel tijd kost. En dit is nog maar 1 topic op dit forum. Dessalnietemin heb ik wel de vrijheid om zelf te reageren op dit topic. Ik begrijp ook niet waarom ik ter verantwoording word geroepen.
Die liggen overal, het gaat uiteraard om de stalen sportmodellen
Verander de R in je gebruikersnaam in een P en Sellie is je beste vriend.
Dit is een vlag waardig, maar dat gluiperige gedrag laat ik aan jou over. Opa.
Er schijnt een mythe te zijn dat een Rolex overal ter wereld gebruikt kan worden om te betalen.
Ik ben blij dat je daarom beledigd bent. Valt me mee.