Horloge luchtdicht sealen

Je bent jong, dan ben je hier niet mee bezig en zo hoort het. Ik heb dingen van mijn vader weggegooid waarvan ik echt spijt heb. Het verandert mijn gedachten aan mijn vader niet maar. Het zijn maar dingen maar toch.

1 like

Mis je niks aan met die schreeuwbek van hem

1 like

Voor wanneer de dijken doorbreken natuurlijk.

Aandenken moet je koesteren, vind ik zelf ook. Maar als mijn vader me een gmt master naliet en ik zat in geld nood zou hij zich in z’n graf omdraaien wanneer ik hem niet verkoop

2 likes

Help! De dijken breken door!
RobertW: neem dit!


:rofl:

Wist je dat cup a soup maken in een waterkoker, niet zo goed werkt? Een pizza afbakken met een föhn trouwens ook niet. Gewoon van die handige dingen om te weten.

5 likes

Ik heb een brillenkoker weggegooid omdat mijn bril koud bleef.

image

12 likes

Ik moet ineens denken aan Ruben de Puben!!! :smile: :+1:t2:

4 likes

Haha boef, niet doen. Laten we erover ophouden.
Kasper kan hier niet om lachen heeft hij me via PB laten weten.

4 likes

Als er een overstroming is verzuipt ie, die grote bek kan hij geen minuut dicht houden (die Paul Pluta/Archieluxury)

Schreeuwerig mannetje met een raar kanaal, ik kan er slecht naar kijken.

1 like

Dit kan toch niet serieus zijn, doet mij eerder denken aan.

2 likes

Of een grote zware kluis kopen, die bekleden en er een poef van maken :+1::ok_hand:

1 like

Kun je dit uitleggen? want ik probeer hem te snappen maar de druppel valt nog niet. :confused:

Keek ik ook naar. Dacht eerst dat het een panty was.:joy::joy::joy:

2 likes

@Chillekasper vriest z n horloges in misschien is dat een optie?

2 likes

Weet niet of een horloges eeuwig waterdicht blijft. Wat ik deed was voor korte duur. 24uur.

2 likes

Sorry. Ik had te snel gelezen, iemand adviseerde een waterdichte koker. Dat had ik geregistreerd als waterkoker. Dus toen dacht ik: waarom zou je een horloge in een waterkoker doen? Waarop RobertW antwoordde:

Dus op die manier…
Volg je het nog? :sweat_smile:

1 like

Ik vroeg mij al af waarom iemand uit het niets over waterkokers begint.:laughing::laughing::laughing::laughing::joy:

1 like

Ok, prima. Maarrrr @Chillekasper, ik heb je video bekeken en heb geen idee of iemand je het al verteld heeft, maar je begrijpt die schreeuwlelijk van een PP verkeerd hè?! Hij zegt: “I don’t do shit for free”. Met “shit” doelt ie niet op je Junghans, maar op het feit dat ie niks gratis doet. (Shit betekent hier “iets”).

Just sayin’. Los van Ruben de P.

2 likes

Dat is nog best heftig commentaar onder sommige filmpjes!