Horloge luchtdicht sealen

Dit kan toch niet serieus zijn, doet mij eerder denken aan.

2 likes

Of een grote zware kluis kopen, die bekleden en er een poef van maken :+1::ok_hand:

1 like

Kun je dit uitleggen? want ik probeer hem te snappen maar de druppel valt nog niet. :confused:

Keek ik ook naar. Dacht eerst dat het een panty was.:joy::joy::joy:

2 likes

@Chillekasper vriest z n horloges in misschien is dat een optie?

2 likes

Weet niet of een horloges eeuwig waterdicht blijft. Wat ik deed was voor korte duur. 24uur.

2 likes

Sorry. Ik had te snel gelezen, iemand adviseerde een waterdichte koker. Dat had ik geregistreerd als waterkoker. Dus toen dacht ik: waarom zou je een horloge in een waterkoker doen? Waarop RobertW antwoordde:

Dus op die manier…
Volg je het nog? :sweat_smile:

1 like

Ik vroeg mij al af waarom iemand uit het niets over waterkokers begint.:laughing::laughing::laughing::laughing::joy:

1 like

Ok, prima. Maarrrr @Chillekasper, ik heb je video bekeken en heb geen idee of iemand je het al verteld heeft, maar je begrijpt die schreeuwlelijk van een PP verkeerd hè?! Hij zegt: “I don’t do shit for free”. Met “shit” doelt ie niet op je Junghans, maar op het feit dat ie niks gratis doet. (Shit betekent hier “iets”).

Just sayin’. Los van Ruben de P.

2 likes

Dat is nog best heftig commentaar onder sommige filmpjes!

Frikandellen in de waterkoker zijn ook niet heel smakelijk.

3 likes

Ah, die streep ik bij deze van mijn nogteproberenlijstje.

3 likes

Tenzij je graag een lang, nat, warm, slap ding in je mond stopt… anders niet doen.

2 likes

Wat die je eraan? Er zijn zat mensen op internet die alleen uit zien om andere te benadelen.

Laat je niet gek maken Kasper :+1:t2:

1 like

Joh ben wel wat gewend.

Zullen we weer gewoon op de topic reageren! :slight_smile:

Nou me dunkt.
164 reacties op een vraag.
Wellicht zit het antwoord voor TS er wel bij.

3 likes

Hij was net nog online. Ben benieuwd of er foto’s komen.

1 like

Vijf berichten daarvan van TS, waaronder een uitval naar een medeforumlid. Daarna al 21 uur radiostilte en geen reactie op een verzoek om foto’s. Iedereen weer wakker?

7 likes

Ik vermoedde al veel eerder iets, maar ja dat mag je niet zeggen geloof ik. :joy:

2 likes