Horloge luchtdicht sealen

Daar kijken sommige inbrekers dus serieus wel in.

1 like

Nee, echt?

Er is een post limiet voor nieuwe leden en het kan goed dat TS daar aan zat en daarom niet meer kon posten.

2 likes

Wist ik niet.
Is ook wel raar eigenlijk.
Dus een nieuw lid kan wel een topic starten en moet dan na een aantal antwoorden lijdzaam toezien hoe zijn topic verloopt?
Lijkt me lastig :thinking:

1 like

En die staat op vijf berichten?

Vlgs mij kan dit topic nu wel luchtdicht afgesloten worden.

4 likes

zou goed kunnen ja!

Tja de goeie moeten onder de kwade leiden. Het voorkomt natuurlijk dat iemand zomaar heel veel gaat spammen.

1 like

Leuk topic.
Zijn er al foto’s van het bewuste horloge ?

1 like

Zijn we er al uit wat het beste is?

177 posts nou… er zou wat lucht uit dit topic moeten worden gehaald.

5 likes

Ik vind van wel. Luchtdichte koker vullen met argon

2 likes

Ja, Stefan Ketelaars heeft gemotiveerd uiteengezet dat vacumeren een slecht plan is omdat je dan de olie verpest.

Het beste is opslaan in een atmosfeer van edelgas, zoals argon (inert). Sowieso na lange tijd alsnog servicen voor gebruik.

2 likes

Beste is gewoon zelf dragen en over 20 jaar aan zoon geven(natuurlijk wel na een grondige onderhoud-en polijst beurt).

2 likes

Laat het @HanDavinci niet horen, vooral niet polijsten

2 likes

Deze toch?

Makkie als ik de tekst zo lees:

tijd Capsule-Beste Gift voor Toekomst
Anti-Corrosie: Werkelijke Rvs, die kan weerstaat meest exterieur staat en laatste 200 jaar. geen zorgen over de levensduur.
waterdicht: Siliconen pakkingen aan beide uiteinden maakt de capsule seals keurig, die zal houden alle vocht uit. (krijgen beste waterdichte effect, gelieve draai bouten diagonaal)

Nu alleen nog de vraag. Waar bewaar je hem?

3 likes

Pfff. 193 post verder en iedereen begint weer opnieuw met wat het beste is :joy::joy::joy:

3 likes

Helemaal niet. De adviezen die @Bernard, @Chlorophyl en ik geven zijn complementair

3 likes

@Sjoerd_K

Laat dat dragen en polijsten maar. Dit wil ik hebben. :heart_eyes:

2 likes

Kasper dat is een tijdscapsule geen Invicta horloge doos. Maar ik snap de verwarring

8 likes

Ow… :face_with_hand_over_mouth::pensive: Toch ziet het er hyper modern uit. Lijkt mij overigens grappig als je zo’n ding volgooit met horloges en over 200 jaar iemand die hem opgraaft. Ze zullen dan wel denken: wat een suffe oudbollige horloges!