Horloge luchtdicht sealen

Precies exact dit! :+1: :slightly_smiling_face: Ik sluit mij hier graag bij aan en heb zelf ook die ervaring om horloges zo lang (en langer) in mijn collectie te bewaren. Is geen probleem; wel rekenen op de servicebeurt inderdaad en verder bij sommige horloges ook de verkrijgbaarheid van onderdelen over b.v. 20 jaar in de gaten houden. :wink:

Zelf zou ik hem dan toch tussendoor af en toe dragen, maar dat is persoonlijk en was niet je vraag. :wink:

Veel succes @Rob33 en van harte welkom op het enige èchte Horlogeforum van de hele wereld! :sunglasses:

4 likes

Of erger nog, plotseling komen te overlijden.

2 likes

:joy::joy::joy::joy: het kan dat je een zoon hebt die niet geeft om dit soort luxe horloges. :grimacing:

:rofl:
Nee joh, dat gebeurt mij toch nooit.

2 likes

Ga je jezelf luchtdicht laten invriezen? In de hoop dat in de toekomst je weer tot leven wordt gewekt.

3 likes

Als ik zo’n horloge had zou ik er geen zier om geven wanneer m’n zoon besluit hem te verpatsen en z’n

2 likes

Mag hopen van wel…
Het klinkt misschien stoer op een forum, maar doorgaans gaat het niet zo best met je kind als hij max aan de coke zit.

1 like

Onderdompelen in vloeibare stikstof en op die manier koelen tot -196 graden toch? Cryonics.
Ik denk alleen dat tegen de tijd dat de techniek er is om je weer tot leven te kunnen wekken je Rollo’s niet meer lopen (eigenlijk geloof ik niet dat het ooit gaat lukken).

1 like

Helpt misschien dat ik nog geen kinderen heb.

En ik bedoel ook niet letterlijk coke snuiven. Bedoel meer dat wanneer ik iets zou nalaten van waarde en m’n kind zou besluiten dat hij of zij er meer aan heeft om het te verkopen en het geld aan iets anders te besteden dan zou ik dat prima vinden. Ik snap die mentaliteit niet dat mensen zeggen: dat is een erfstuk dat kan je echt niet verkopen! Wanneer iemand om een waardebepaling van een horloge van opa vraagt.

Ik moest twee keer lezen. Waarom zou je je horloge in een waterkoker stoppen? :sweat_smile:

2 likes

Je bent jong, dan ben je hier niet mee bezig en zo hoort het. Ik heb dingen van mijn vader weggegooid waarvan ik echt spijt heb. Het verandert mijn gedachten aan mijn vader niet maar. Het zijn maar dingen maar toch.

1 like

Mis je niks aan met die schreeuwbek van hem

1 like

Voor wanneer de dijken doorbreken natuurlijk.

Aandenken moet je koesteren, vind ik zelf ook. Maar als mijn vader me een gmt master naliet en ik zat in geld nood zou hij zich in z’n graf omdraaien wanneer ik hem niet verkoop

2 likes

Help! De dijken breken door!
RobertW: neem dit!


:rofl:

Wist je dat cup a soup maken in een waterkoker, niet zo goed werkt? Een pizza afbakken met een föhn trouwens ook niet. Gewoon van die handige dingen om te weten.

5 likes

Ik heb een brillenkoker weggegooid omdat mijn bril koud bleef.

image

12 likes

Ik moet ineens denken aan Ruben de Puben!!! :smile: :+1:t2:

4 likes

Haha boef, niet doen. Laten we erover ophouden.
Kasper kan hier niet om lachen heeft hij me via PB laten weten.

4 likes

Als er een overstroming is verzuipt ie, die grote bek kan hij geen minuut dicht houden (die Paul Pluta/Archieluxury)

Schreeuwerig mannetje met een raar kanaal, ik kan er slecht naar kijken.

1 like