Horloge luchtdicht sealen

Die wikkel kan nog wel eens krap worden. Ik zou een oude sok onder je bed uit vissen, die heb je zelf waterdicht gemaakt, en die in de stortbak hangen

5 likes

Zoals die man die zijn Rolex op vakantie in Mexico in de koektrommel in het keukentje van zijn appartement verstopte. En eenmaal thuis aangekomen, vanuit Londen moest opbellen om te vragen of ze dat ding even konden opsturen. :joy:

Whaha!

3 likes

Toepasselijker kan niet:

https://www.bol.com/nl/p/klok-geheime-kluis-hidden-safe-stash-clock/9200000114020528/?Referrer=ADVNLGOO002042-G-57343767106-S-485801385537-9200000114020528&gclid=EAIaIQobChMI4oG2xJS05AIVB-N3Ch0QAgouEAQYASABEgLZ3_D_BwE

4 likes

Even alle feiten op een rij:
Het is een

En geen

En hij is niet

Maar

De vraag was

En het antwoord is

Zo, en nu bier!

37 likes

Amen.

3 likes

Inbreker 1: "Nondejuu daar hangt een dikke klok aan de muur, moet je kijken!"
Inbreker 2: " verrek je hebt gelijk, neem mee die lommel!"

1 like

Ah van die inbrekers die ook alle kroepoek uit de chipslade jatten en je sambalpotje leegsnoepen.

9 likes

Ik wil niet stereotypen, maar in welke wijk woon jij?

2 likes

Verdomme man, nu kijkt iedereen in de collegezaal me aan. :joy:

3 likes

Remunjj!

Lees: ik woon in de buurt van Roermond. Daar noemen ze een waardeloos voorwerp een ā€˜Lommelā€™

1 like

Jij bent ook influencer !

1 like

Bos en Lommel ?

4 likes

En 2 weken later ligt er een foto in je brievenbus met daarop je tandenborstel in de bips van de inbreker.

5 likes

In Remunj laupe de hunj met de kunj euver de grunj! :metal:

4 likes

vacumeren met de achterkant (deels) los dan?

Of met een paar gaatjes in het zakje

1 like

Dit idee had ik ook al maar Stefan Ketelaar geeft aan dat de olie gaat uitgassen in een vacuĆ¼m omgeving.

2 likes

Om ook maar even on topic te reageren.

Het allerbeste lijkt me het horloge luchtdicht (en dus niet vacuĆ¼m) onder inerte omstandigheden op te slaan. Dus simpel gezegd. In een gesealde capsule met ipv lucht Argon of helium gas in de container.

1 like

Zeker een inert gas als argon zou veroudering tegen moeten gaan. Neemt niet weg dat ik na 20 jaar wel een frisse veer en compleet beurtje zou adviseren.

1 like

Zeker. Volledige bescherming zal nooit gaan maar ik denk dat dit het beste alternatief is

1 like