Horloge luchtdicht sealen

Misschien is dit iets? https://www.denederlandsekluis.nl/kluis-huren/
Misschien kan het ook bij je eigen bank, wel zijn vrij veel banken opgehouden met het aanbieden van kluisjes dus het kan even zoeken zijn.

Heb ik ook bij de Nederlandse Kluis, aanrader.

Ik ben van mening wanneer je het doel hebt om dit vervolgens aan je zoon te geven dat je het niet hoeft te bewaren in een kluis en/of vacuüm. Als je graag een puntgave Rolex cadeau wilt geven. Zet dat geld dan op een bankrekening en koop een Rolex wanneer de tijd rijp is.

Die Rolex is met een beetje pech tegen die tijd vier keer zo duur. En NOS waarschijnlijk onvindbaar.

2 likes

Iedereen heeft en geeft ‘een mening’. Wat fijn toch.

Topicstarter stelt een zeer concrete vraag.

7 likes

Ja dat kan. Maar het kan ook nog zijn dat je zoon hem niet mooi vind. Ook tegen die tijd kan het altijd zijn dat je verder bent gaan sparen of dat hij iets anders wil. Je kunt een Rolex apart houden, dat is mooi. Maar wat als hij een auto wil?

Ben jij dit Casper ?

Tuurlijk. Iedereen mag inderdaad zijn mening geven.

ja

1 like

Dan verkoop je die NOS Submariner voor 20k en haal je er een leuke auto voor. Dan heeft je zoon als gevolg van die horloge aanschaf drie keer zo veel budget voor een karretje. Dat gaat ie ook leuk vinden denk ik. :wink:

3 likes

Goed daar heb je een punt.

1 like

Dat goede voornemen was na 12 minuten al weer overboord :joy:

12 likes

Ach kan altijd van mening veranderen.

Wederom weer een hoop meningen en de uitleg over “wat Ik zou doen”.

Vraagt die beste man niet…

Als je het horloge heimelijk wil bewaren zou ik een kluis(je) die voldoet aan alle normen ergens plaatsen, op een onlogische plek. Plaats het horloge in een waterdichte koker en je bent safe.

Over 20 jaar eerst laten servicen voordat je hem aanzwengelt.

2 likes

:joy::joy::joy:

13 likes

Dat antwoord is hierboven al door professionals gegeven. Ik geef antwoord in de lijn over het opbergen van een horloge, want dat is wat hij wil.

1 like

Ik blijf er bij. In een Mars Icecream wikkel stoppen en die in een ziplockje in de stortbak van het toilet laten zakken. Niet alle lucht eruit drukken dan blijft hij keurig drijven. Thank me later. :sunglasses:

3 likes

Moest even 2 keer kijken waar de sokken ophielden en de maillot begon

14 likes

En dan over een paar jaar verhuizen en vergeten dat er iets in de stortbak zit

2 likes

Nee joh…die stortbak gaat uiteraard mee…

2 likes