Horloge luchtdicht sealen

Voor mij lijken ze allemaal op elkaar :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::laughing:

3 likes

Luchtdicht verpakken in een ziplock heeft geen zin, men weet het vaak niet maar kunststoffen zijn niet water(damp) dicht. Er zit veel verschil in het soort kunststof, PVC bv is een hele slechte vochtbariere Zoek maar op WVTR, water vapour transmission rate. Er zijn maar 2 materialen die volledig beschermen tegen vocht, glas en metaal. Als je dus vocht wilt buitensluiten gedurende lange tijd zul je die moeten gebruiken.

Dus toch even langs de slager van @hendrik om m in te laten blikken.

2 likes

Klopt. Ik ben best wel benieuwd.

Waarom doe je zo?

1 like

Komt van Paul Pluta, weleens van gehoord? (Was een grapje) heb je het verdere stuk niet gelezen? Rolex zijn prima horloges. Mijn advies zou zijn: lekker dragen en wanneer zoon oud genoeg is geven aan hem. Horloge draagt dan al die mooie herinneringen met zich mee. Een Rolex kan dit wel hebben mits je er zuinig mee bent. Wanneer je het dan weg geeft dan moet je hem gewoon een beurt geven, kan hij er weer jaren tegenaan. :slight_smile:

Nooit van gehoord. Als ik google kom ik uit op dit filmpje:

18 likes

Ook een soort merkschoffering van Paul :joy:

:joy::joy::joy::joy:

1 like

Wat een overhemd. Het lijkt de nachtjapon van mijn oma wel.

9 likes

:laughing: ja ja…

1 like

Plaatsvervangende schaamte.
Man man man wat kansloos.

4 likes

:musical_score: Weet je wat ik graag zou willen zijn? Een bloemetjesgordijn! Een bloemetjesgordijn! :beer: :musical_score:

4 likes

Van het plafond tot aan het raamkoziiijjn :musical_score:

4 likes

Jongens ik zou graag willen dat jullie ophouden over mijn prachtige overhemd die ik graag met alle liefde draag.

1 like

Dat overhemd is nog het minst erge van het filmpje.

5 likes

Gewoon. Niet. Meer. Doen. Nooit. Meer.

8 likes

Ah joh, gewoon lekker doen Kasper! Als het je niet stoort om voor schut te staan en je kan ervan genieten, niemand houdt je tegen.

Ik doe met je mee met mijn Stance sokken vandaag vent! :+1:t2:

Samen kunnen wij prima de clown uithangen dacht ik zo :sunglasses:

9 likes

Mij interesseert dit verder niet meer. Omdat iemand Rolex met een knipoog benadrukt gaan jullie persoonlijk die persoon aanvallen. Uiteindelijk heb je mij hier niet mee. Het laat zien dat jullie zielig zijn en niets anders kunnen. Ik zal ff verder hier niet meer reageren op jullie opmerkingen over mij.

2 likes

Houd dit gevoel vast. Ook in andere topics.

8 likes